رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585108

کاهش 30 درصدی قیمت خودرو خارجی در چند روز آینده

ساعت24-با توجه به اینکه تا آخر هفته آئین نامه واردات خودرو نهایی خواهد، پیش بینی می شود قیمت خودروهای خارجی در هفته آینده بشدت کاهش یابد.

html>

به گزارش تحریریه، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد در گفتگویی مدعی شد پیش‌بینی می‌شود موضوع اگر واردات خودرو به صورت جدی دنبال شود، قیمت خودروهای خارجی بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش یابد.

حمیدرضا حیدری در خصوص وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: در حال حاضر خبرهای مربوط به واردات خودرو بر بازار داخلی و خارجی آن تاثیر گذاشته و قیمت خودروهای خارجی و داخلی حدود پنج درصد کاهش یافته است.

حیدری با اشاره به اینکه قیمت خودروهای ایرانی سیر نزولی داشته، بیان کرد: اگر واردات خودرو به کشور صورت گیرد، بازار خودرو از رکود خارج می‌شود.

لازم بذکر است که روز گذشته رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه ای گفت: دولت مسئول واردات خودرو است و در قانون نیز تعداد و نوع خودرو های وارداتی برای دولت تعیین شده ضمن اینکه قرار است دولت آیین نامه آن را تا پایان هفته نهایی کند.

تالارپشتی با اشاره به اینکه واردات, بازار خودرو را رقابتی می‌کند، گفت: هم اکنون بخش خصوصی به خوبی به میدان آمده و امیدوایم دولت در این آیین نامه شرایطی را فراهم کند تا بازار خودرو بهتر از قبل شود.

پایان/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها