رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585351

جدیدترین مدل های نرده شیشه ای اکسیدال

ساعت24-شیشه یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی است که در مدرن و لوکس شدن خانه و محل کار شما نقش مهمی دارد؛ زیرا شیشه کاربرد های بسیاری در فضای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و اداری (مانند پارتیشن شیشه ای، نمای شیشه ای، درب شیشه ای، نرده شیشه ای، کابین دوش شیشه ای، پله شیشه ای و... ) دارد و به علت شفافیت تاثیر بسیاری در بزرگ نشان دادن و نورگیر شدن فضای داخلی ساختمان دارد. در ادامه این مقاله به بررسی نرده شیشه ای اکسیدال و جدیدترین انواع آن می‌پردازیم:

html>


نرده شیشه ای یکی از پرکاربردترین سازه های شیشه ای می‌باشد که در نمای بیرونی و داخل ساختمان مسکونی، ویلا ها، ساختمان های اداری، مراکز تجاری و…نصب می‌شود. نرده های شیشه ای مدرن اکسیدال جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های آهنی و چوبی می باشد زیرا علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی در برابر ضربه و تغییرات دمایی دارند و بدون اینکه مانع دید شما بشوند نمایی شفاف از محیط را ارائه می دهند. نرده های شیشه ای با توجه به نظر کارفرما، زیرسازی ها و مکان پروژه انتخاب می‌شوند و به عنوان محافظ در تراس، بالکن، راه پله و اطراف استخر، منازل مسکونی، ویلا ها، ساختمان های اداری و… نصب می‌شوند. از مزایای این حفاظ ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از نور طبیعی
  • مقاومت و دوام بالا
  • زیبایی
  • ایمنی و استحکام بالا
  • تنوع در طراحی و رنگ بندی
  • هماهنگ شدن با دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان
  • هزینه نگهداری پایین
  • چشم انداز بیشتر

نرده شیشه ای اکسپوز اکسیدال

انواع نرده شیشه ای

جان پناه های شیشه ای دارای انواع مختلفی می‌باشند که با توجه به پروژه و مکان قرارگیری به صورت اختصاصی طراحی و نصب می‌شوند. از جدیدترین مدل های نرده شیشه ای اکسیدال میتوان به مدل های اکسپوز، دفنی، فیکس پوینت، هنزا، اسکوئر لاین، دی لاین، دولاین، اسپیگات و... اشاره نمود.

نرده شیشه ای اکسپوز (روکار)

این نوع نرده شیشه ای به صورت روکار و سرتاسری برروی کف تمام شده نصب می‌شود. پروفیل های نرده شیشه ای اکسپوز اکسیدال به دو صورت اکپا و ایزی گلس اسلیم موجود می‌باشد؛ که با توجه به پروژه بهترین گزینه برای شما انتخاب و نصب می‌شود.

پروفیل‌های اکپا (عرض 10.5 و ارتفاع 10.5) به صورت منقطع با فاصله های مشخص برروی زمین نصب شده و پس از قرار گیری شیشه برروی آن ها یک کاور سرتاسری برروی پروفیل ها قرار می‌گیرد. پروفیل های ایزی گلس اسلیم نسبت به مدل اکپا فضای کمتری را اشغال میکند(عرض 4.5 و ارتفاع 12.5) و به صورت سرتاسری و یکپارچه نصب می‌شوند.

نرده شیشه ای دفنی (توکار)

جان پناه دفنی به صورت فریم لس و توکار در داخل کف نصب شده و هیچ گونه پروفیلی به جز درپوش نازک که تراز با کف تمام شده کار است مشاهده نمی‌شود. پروفیل های استفاده شده در این نوع نرده شیشه ای مدل اکپا بوده و به صورت منقطع و با فاصله مشخص داخل کف طبقات نصب می‌شوند و پس از قرار گیری شیشه برروی پروفیل ها یک درپوش سرتاسری برروی آن ها قرار می‌گیرد. با استفاده از این هندریل هیچ مانعی برای دیدن مناظر وجود ندارد و به همین دلیل این نوع حفاظ شیشه ای یکی از پرطرفدارترین مدلها برای بالکن و تراس می باشد.

نرده شیشه ای هنزا

سیستم حفاظ شیشه ای هنزا یک محصول حرفه‌ ای است که دارای ایستایی، ظرافت، دوام و امنیت بسیار بالایی می باشد. شیشه ها در این سیستم بدون نیاز به سوراخکاری برروی پایه های نگهدارنده H شکل نصب می‌شوند. پایه‌ های نگهدارنده از آلیاژ سخت آلومینیوم ساخته شده‌اند به همین دلیل می‌توان آنها را بر روی کف با متریال های مختلف و انواع زیر سازی ها نصب کرد. ارتفاع و تعداد پایه های نگهدارنده در هر پروژه متفاوت بوده و به ارتفاع شیشه و مکان قرارگیری بستگی دارد.

نرده شیشه ای هنزا اکسیدال

نرده شیشه ای پوینت فیکس

نرده شیشه ای پوینت فیکس یکی از زیباترین و پرکاربردترین انواع نرده شیشه ای می‌باشد، در این نوع نرده، شیشه ها توسط بست های دکمه ای به جداره پله و یا تراس نصب شده و نمایی بدون یراق آلات را ارائه می‌دهد محاسبات واندازه گیری دقیق برای محل سوراخکاری بسیار مهم می باشد کوچکترین خطا باعث می شود شیشه به یک سمت لنگر بیاندازد و در کل نرده تراز نشود.

نرده شیشه ای اسپیگات

هندریل شیشه ای اسپیگوت سریع ترین و راحترین روش نصب هندریل شیشه ای می باشد. نرده شیشه ای اسپیگات نیز مانند اکسپوز به صورت روکار نصب می‌شود با این تفاوت که پایه های نگه دارنده اسپیگات به صورت یکپارچه نیستد و با فاصله مشخص برروی زمین نصب می‌شوند.تعداد و فاصله پایه ها به متراژ و ارتفاع نرده ها بستگی دارد و در هر پروژه متفاوت می‌باشد.
نرده شیشه ای اسپیگات برای مکان های مرطوب مانند دور استخرها بسیار مناسب می باشد؛ زیرا شیشه در این سیستم برروی پایه های اسپیگات نصب می‌شود و فاصله ای بین زمین و شیشه به وجود می‌آورد و به همین دلیل آب به راحتی از زیر شیشه عبور می‌کند.

نرده شیشه ای اسکوئر لاین

نرده شیشه ای اسکوئر لاین از جدیدترین انواع نرده های شیشه ای اکسیدال می‌باشد. شیشه ها در این مدل توسط پایه های نگه دارنده مربعی شکل برروی تراس، راه پله، اطراف استخر و... نصب می‌شوند؛ تفاوت پایه های اسکوئر لاین با دیگر پایه ها در نحوه قرار گیری شیشه برروی آنها می‌باشد زیرا بر خلاف مدل های دیگر که شیشه بدون سوراخکاری در داخل پایه ها قرار می‌گیرند، در این سیستم شیشه ها باید به صورت دقیق سوراخکاری شده و سپس توسط بست ها به پایه های نگه دارنده متصل شوند. پایه های نگهدارنده از جنس آلومینیوم یا استیل می‌باشد و به همین دلیل کاملا مناسب استفاده در فضاهای مرطوب و یا در معرض بارندگی می‌باشد.

نرده شیشه ای اسکوئر لاین اکسیدال

قیمت نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای اکسیدال به عوامل مختلفی مانند نوع سیستم، نوع شیشه (سکوریت، لمینت، رنگی و...)، جنس و رنگ یراق‌آلات، مکان پروژه، متراژ نرده و... بستگی دارد درنتیجه نمیتوان قیمت کلی برای هر نرده را بیان کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت نرده ها با توجه به پروژه خود با ما تماس بگیرید.

شرکت اکسیدال با بیش از یک دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید سازه های شیشه ای مدرن مانند نرده شیشه ای، درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، کابین دوش شیشه ای، پله شیشه ای، آسانسور شیشه ای و... آماده ارائه خدمات به معماران و کارفرمایان محترم می باشد. جهت مشاهده پروژه ها و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اکسیدال https://oxidal.ir/ مراجعه کنید و یا با شماره‌های 77030013-021 و77030014-021 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها