رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 586242

حال مردم چطور است آقای رییسی؟

ساعت 24 - انقلاب ارزی و یارانه‌ای دولت سیزدهم بنا بر آنچه در عمل رخ داده و نیز بنا بر دیدگاه اکثریت کارشناسان تنها و تنها بر پایه یک اراده سیاسی برای ادامه مقاومت در برابر پرونده هسته‌ای رخ داده است.به این معنی که دولت سیزدهم به رغم آگاهی از فشاری که بر سفره شهروندان وارد می‌شود و برای اینکه بتواند منابعی تازه بدون اتکا به صادرات نفت به دست آورد اقدام به حذف دلار ارزان کرد.بدیهی است با این انقلاب ارزی و یارانه‌ای وضعیت معیشتی شهروندان ایرانی به دلیل افزایش قیمت همه کالاها و خدمات به ویژه کالاهای اساسی که پیش از این با دلار ارزان به دست می‌آمد روندی کاهنده را با شتاب و شیب قابل اعتناسپری می‌کند.

مردم
html>

در حال حاضر هنوز بخش کوچکی از پیامدهای این اقدام دولت آشکار شده و روزهای سخت‌تری در پیش است. در این وضعیت، تاسفبار است که رییس دولت می‌گوید: «بنده از وضعیت معیشتی مردم اطلاع دارم و نه هر هفته، نه هر روز بلکه هر ساعت دغدغه زندگی مردم را داریم تا بتوانیم از مشکلات زندگی مردم بکاهیم.» با توجه به اینکه رییس دولت هر ساعت از وضعیت معیشتی شهروندان خبر دارد و در عین حال دغدغه دارد می‌توان فهمید که روزگار شهروندان ناراحت‌کننده است و زیر فشار معیشتی قرار دارند.رییس دولت سیزدهم، راست و درست وضعیت را به اطلاع افکار عمومی برساند و به مردم اعتماد کند که آنها بردباری خواهند داشت. اما این اتفاق نمی‌افتد و رییس دولت به جای اینکه یک جا بنشیند و برای معیشت شهروندان برنامه بریزد روزهای پرشماری را برای رفتن به میان شهروندانی اختصاص می‌دهد که خودش می‌گوید از حال آنها خبر دارد.

دغدغه معیشت شهروندان را داشتن چاره کار نیست و باید گامی به پیش نهاد و راه‌هایی که به بدتر شدن وضعیت کسب‌وکار و معیشت شهروندان باز شده است را مسدود و راه‌های تازه باز کرد.رییس دولت در شرایطی از دغدغه هر ساعت خود حرف می‌زند که معاون اقتصادی او در همان روز می‌گوید رژیم صهیونیستی کاری نمی‌کند که این کشور را محو کنیم و یا اینکه وزیر نفت به دیدار سفیری می‌رود که همه می‌دانیم در صادرات نفت و گاز رقیب ایران است.آقای رییسی! برای اینکه بدانید وضعیت معیشتی شهروندان چیست و واقعیت کدام است کافی است به رفتار دولت درباره بازنشستگان بیندیشید و ببینید چه اقدام عجیبی درباره مزد بازنشستگان رخ داده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها