رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591244

جاده امام‌زاده داوود همچنان بسته، ترافیک پرحجم در ۲ محور

ساعت24-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ادامه انسداد جاده امام‌زاده داوود و ترافیک پرحجم در دو محور خبر داد.

html>

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد. همچنین ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز نیمه‌سنگین است.

وی درباره محورهای مسدود شریانی کشور اضافه کرد: تنها محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود است. محور لاسم – ارجمند به دلیل شرایط فصلی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره دیگر محورهای دارای انسداد نیز اظهار کرد: محور امامزاده داوود و جوزم – دهج نیز همچنان مسدود است.

شیرانی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها تصریح کرد:‌ بارش باران در برخی از محورهای استان گلستان مشاهده می‌شود. در محورهای شمالی کشور نیز مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها