رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591369

یاغیهای استقلال و سپاهان بهم رسیدند

ساعت24-دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.

html>

از جذابیت هفته اول فصل بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر، دیدار استقلال و سپاهان در روز جمعه است که تقابل مربیان جدید و پرتغالی دو تیم که در هفته اول روی نیمکت‌های آبی و زرد می‌نشینند در اوج این جذابیت‌ها قرار دارد.

اما یکی دیگر از جذابیت‌های بالای این بازی بی تردید حضور محمد دانشگر مقابل استقلال و البته سجاد شهباززاده مقابل سپاهان است و آنچه بر حساسیت این تقابل می‌افزاید، رو در رو بازی کردن این دو بازیکن در این میدان است. جایی که شهباززاده باید برای باز کردن دروازه تیم سابقش تلاش کرده و دانشگر باید از شهباززاده و سایر مهاجمین روی دروازه تیمش دفاع کند؛ و البته این امکان را هم نباید نادیده گرفت که چه در دقایقی از بازی دانشگر نقش مهاجم را بر روی دروازه آبی پوشان پایتخت بازی کند.

دانشگر زننده آخرین گل استقلال به سپاهان است که در این بازی باید جای خالی زننده آخرین گل سپاهان به استقلال را که در این فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد پر کند تا سجاد شهباززاده در بازگشت به تیم سابقش مقابل این مدافع قرار گیرد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۱ مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌گردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها