رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591376

خبر خوب وزیر برای زائرین اربیعن: اجازه نمیدهیم بلیط هواپیما گران شود/ مردم بلیط چارتری نخرند

ساعت24-رستم قاسمی گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که بلیط های هواپیما برای اربعین گران شود. از مردم درخواست کرده ایم بلیت چارتری خریداری نکنند و به آژانس ها هم ابلاغ کرده ایم حق فروش بلیت چارتری را ندارند.

html>

«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در رابطه با گلایه مردم از قیمت‌های نجومی بلیت‌های هواپیمایی گفت: وزارت راه و شهرسازی در سازمان هواپیمایی کشور سایتی را راه اندازی کرده که تمامی ایرلاین ها موظف هستند بر اساس این سایتِ تعریف شده ، قیمت ها را وارد کنند.

ایرلاین های متخلف به تعزیرات معرفی شدند

وی در ادامه در رابطه با برخورد با ایرلاین های متخلف گفت: هفته گذشته دو ایرلاین به تعزیرات معرفی شد و به چند ایرلاین اجازه پرواز داده نشد.

مردم بلیط چارتری نخرند

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با قیمت بلیت های هواپیمایی برای اربعین خاطرنشان کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که بلیت های هواپیما برای اربعین گران شود. از مردم درخواست کرده ایم بلیت چارتری خریداری نکنند و به آژانس ها هم ابلاغ کرده ایم حق فروش بلیت چارتری را ندارند.

با یک ایرلاین ۶۰ هزار نفر را به حج اعزام کردیم

رستم قاسمی در همین راستا عنوان کرد: ما با یک ایرلاین ۶۰ هزار نفر را به حج اعزام کردیم و حتما می توانیم که ۶۰-۷۰ هزار نفر را به اربعین بفرستیم .

وی در پایان افزود: این موضوع برای ما یک خط قرمز است ، اگر خودم در فرودگاه مستقر شوم اجازه نخواهم داد قیمت بلیت ها افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها