رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591851

معجزه مجیدی در امارات؛ قهرمانی آسیا و لیگ بعد از 26 سال!

ساعت24-سرمربی ایرانی اتحاد کلباء در زمان حضورش در العین و الوصل معجزه کرد.

html>

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال بعد از قهرمان کردن آبی ها راهی لیگ امارات شد و هدایت تیم نه چندان شناخته شده اتحاد کلباء را برعهده گرفت.

بازگشت مجیدی به لیگ امارات ولی این بار در قامت مربی بسیاری از رسانه ها و کاربران مجازی در این کشور را به تکاپو انداخته است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال امارات معتقد هستند مجیدی به دلیل تجربه طولاتی مدت بازیگری اش در امارات می تواند در قامت مربیگری هم موفق ظاهر شود.

در همین رابطه یکی از کاربران مجازی در امارات یادی از کمک باشگاه الوصل به دیگر باشگاه های امارات در تورنمنت های بین المللی و لیگ داخلی کرد.

فرهاد مجیدی سوژه اصلی این خبر بود. این کاربر مجازی اماراتی نوشت: باشگاه الوصل همیشه در بزنگاه های تاریخ به یاری باشگاه های دیگر امارات در تورنمت های بین المللی و داخلی رسیده که این کمک ها به کسب جام قهرمانی ختم شده است. برای نمونه فرهاد مجیدی ستاره ایرانی الوصل به صورت قرضی راهی العین شد و در سال 2003 موفق شد با مجیدی قهرمان آسیا شود.

دوباره الوصل فرهاد مجیدی را در سال 2006 به صورت قرضی به الاهلی منتقل کرد که این بار باشگاه الاهلی به کمک ستاره ایرانی اش طلسم 26 سال قهرمان نشدن در لیگ را شکست و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

در این خبر سوژه اصلی فرهاد مجیدی بود که سرمربی کنونی اتحاد کلباء است. او به نوعی با حضور در دو تیم العین و الاهلی برای آنها معجزه کرد و قهرمانی به ارمغان آورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها