رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591865

ورق هایمپک، کاربردهای آن و دقت در هنگام خرید

ساعت24-ورق هایمپک ورقی پلاستیکی، کم هزینه و محکم است که به راحتی تبدیل به گرما و ساخت آن می شود. این پلاستیک اغلب برای نمایشگرهای خرید و تابلوهای داخلی که سهولت ساخت ضروری است استفاده می شود. هایمپک مخفف High Impact Polystyrene است.

html>

ورق هایمپک، کاربردهای آن و دقت در هنگام خرید

ورق هایمپک HIPS به عنوان پلی استایرن با ضربه بالا و ورق پلی استایرن شناخته می شود. هایمپک تابش شاپ ماده ای ترموپلاستیک آمورف است که در کاربردهای گرمای کمتر استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده استاندارد طبقه بندی می شود و سهولت پردازش، استحکام ضربه بالا و سفتی را ارائه می دهد.

خرید ورق هایمپک مزایای بسیاری نسبت به ورق‌های پلاستیکی معمولی دارد که آن را به گزینه‌ای محبوب برای مصالح ساختمانی و ساخت و ساز تبدیل کرده است.

ویژگی‌های ورق هایمپک چیست؟

High Impact Polystyrene یا همان ورق هایمپک پلی استیرن خواص بسیار متفاوتی دارد که امکان استفاده و کاربردهای وسیعی را برای ترموپلاستیک فراهم می کند. با محتوای لاستیک بیشتر، این ماده می تواند به راحتی تحت فرآیندهای تولیدی مانند شکل دهی خلاء قرار گیرد و به راحتی خم شود و در عین حال دوام خود را حفظ کند.

خواص آن پس از قالب گیری مجدد ضعیف نمی شود. آن را بسیار قابل اعتماد می کند. با توجه به ویژگی ‌های بی‌شکل آن، هایمپک را می ‌توان رنگ ‌آمیزی نیز کرد که آن را برای اهداف طراحی که نیاز به زیبایی ‌شناسی قوی دارند، عالی می ‌کند.

ورق هایمپک، کاربردهای آن و دقت در هنگام خرید

آشنایی با کاربردهای ورق هایمپک تابش شاپ

با توجه به خواص بسیار زیادی که ورق هایمپک فروشگاه تابش می تواند ارائه دهد، کاربردهای مختلفی از پلی استایرن با ضربه بالا وجود دارد. به دلیل استحکام و دوام آن، ترموپلاستیک برای اهداف بازاریابی ایده آل است و اغلب برای نمایشگرهای نقطه فروش، سینی های حمل و نقل و علائم تبلیغاتی استفاده می شود.

همچنین می توان از آن برای محفظه و قطعات دستگاه ترموفرم شده، مدل سازی و اسباب بازی های پلاستیکی استفاده کرد. علاوه بر این، ترموپلاستیک معمولاً برای ساخت کابینت و کابینت حمام استفاده می شود.

آیا HIPS برای کاربرد پلی استایرن شما بهتر است یا خیر؟

پلی استایرن از محبوب ترین مواد ترموپلاستیک در جهان است، اما بسته به کاربرد خود می خواهید از پلی استایرن با ضربه بالا یا همان هایمپک یا پلی استایرن عمومی استفاده کنید. هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای پروژه و کاربر نهایی شما بهترین است در نظر گرفته شود.

ورق اکریلیک PMMA یا همان ورق پلکسی تابش نیز مزایا و ویژگی‌های نزدیکی به هایمپک داشته و با کاربردهای ساختمانی گسترده ای امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

HIPS و GPPS فروشگاه تابش چه مشترکاتی دارند؟

در حالی که برخی از تفاوت‌ های کلیدی بین رزین ‌های هایمپک تابش شاپ و همه منظوره وجود دارد، اما آنها چندین ویژگی مشترک دارند. هر دو رزین هایی هستند که کم هزینه، سفت و سخت و آسان برای پردازش و ساخت هستند.

این روش‌ های پردازش عبارتند از قالب‌ گیری تزریقی، اکستروژن، قالب ‌گیری دمشی و ترموفرمینگ. هایمپک تابش شاپ و GPPS هر دو مطابق با FDA هستند و در برنامه های بسته بندی ظروف آشپزخانه و مواد غذایی بسیار رایج هستند.

این رزین های پلی استایرن زیبایی شناسی عالی، براقیت خوبی دارند و به راحتی رنگ آمیزی، چسباندن و چاپ روی آن ها انجام می شود.

درباره پلی استایرن با ضربه بالا تابش شاپ

ورق هایمپک یا ورق پلی استایرن با ضربه بالا، همچنین به عنوان پلی استایرن نیز شناخته می شود. ماده ای ترموپلاستیک آمورف است که در کاربردهای گرمای کمتر استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده استاندارد طبقه بندی می شود و سهولت پردازش، استحکام ضربه بالا و سفتی را ارائه می دهد.

ورق هایمپک، کاربردهای آن و دقت در هنگام خرید
HIPS یک ماده همه کاره مقرون به صرفه است که از رزین های پلی استایرن سخت مهندسی شده است. اغلب برای کاربردهای ساختاری کم استحکام زمانی که مقاومت در برابر ضربه، ماشین‌کاری و هزینه کم مورد نیاز است، مشخص می‌ شود.

پایداری ابعادی بسیار خوبی دارد و ساخت آن آسان است می توان آن را برش گیوتینی، برش قالب، پانچ، و همچنین رنگ آمیزی و چسبانده کرد، ویژگی هایی که آن را به گزینه ای محبوب برای ماشینکاری نمونه های اولیه قبل از تولید تبدیل می کند. HIPS طبیعی مطابق با FDA برای استفاده در برنامه های پردازش مواد غذایی است.

مزایای ورق هایمپک HIPS

پلی استایرن هایمپک تابش شاپ را می توان با اتصال دهنده های مکانیکی، حلال ها یا چسب ها مونتاژ کرد. نمرات قابل چاپ پلی استایرن را می توان با استفاده از روش های مختلف چاپ از جمله لیتوگرافی افست، چاپ روی صفحه و چاپ دیجیتال تزئین کرد.

همچنین به عنوان بستری برای نصب گرافیک‌هایی مانند وینیل/فیلم پلاتر استفاده می‌شود. هایمپک برای تولید علائم و نمایشگرها ایده آل است. این از مواد ارزان ‌تر موجود است و بسیاری از خواص مورد نظر چاپگرهای لیتوگرافی، صفحه نمایش و دیجیتال را دارد.

پلی استایرن با ضربه بالا به دلیل سختی آن شناخته شده است، اگرچه به عنوان یک ماده کم استحکام در نظر گرفته می شود.

ورق‌های هایمپک تابش را در چه صنایعی می توان یافت؟

پلی استایرن یا ورق هایمپک HIPS که معمولاً در صنعت پلاستیک به اختصار نامیده می‌شود، یک ترموفرمگر مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره است که به دلیل سبکی و چاپ آسان روی آن شهرت دارد. به همین دلیل، برای نشانه ها و ساخت و ساز انتخاب عالی است.

معمولاً برای نمایش POP، Signage داخلی و سایر نمایشگرهای رایج استفاده می شود. شما این نوع پلاستیک را را در محصولات مصرفی مانند لوازم خانگی، اسباب بازی، تلویزیون و همچنین در صنعت خودروسازی برای قطعات خودرو مانند مخازن بنزین خواهید یافت.

ورق هایمپک، کاربردهای آن و دقت در هنگام خرید
حتی محصولات صنعت خدمات غذایی مانند فنجان های نوشیدنی سرد و گرم نیز می توانند از مواد HIPS ساخته شوند. ورق های پلی استایرن با ضربه بالا را می توان با حداقل از دست دادن خواص بازیافت کرد.

ضخامت و ابعاد پلی استایرن های تابش

ورق پلی استایرن تابش را می توانید در اندازه های استاندارد از جمله 48 اینچ 96 اینچ تا 50 اینچ در 99 اینچ، سفارشی تا عرض 114 اینچ از این فروشگاه خریداری کنید. شما می توانید برای هر ورق استاندارد در محدوده ضخامت در این مقیاس سفارش دهید.

اگر به اندازه ‌های سفارشی نیاز دارید، می‌توانید با تماس با متخصصین فروشگاه تابش اقدام به خرید ورق هایمپک در اندازه سفارشی خود نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها