رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 592037

ترافیک سنگین در 2 محور تهران-شمال/ هراز و کندوان فردا یک‌طرفه میشود

ساعت24-در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز آینده 28 مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ‌و در محور هراز تردد از ساعت 14:00 تا 22:00 فردا، از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

html>

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای فیروزکوه و کندوان‌

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ‌تردد روان در آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران - شمال همچنین محور هراز نشان می‌دهد.

وی از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده سیاه بیشه و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند خبر داد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج

آشوری درباره وضعیت ترافیکی دیگر محورها افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار کرد:‌ در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*‌ افزایش 5.8 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها طی شبانه‌روز گذشته

وی اضافه کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2463 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 5.8 درصد افزایش ‌نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* انسداد محور لاسم-ارجمند در مازندران و محور ریگان - ایرانشهر

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر، جاده تهران-امام‌زاده داود و ‌محور جوزم-دهج‌ در استان کرمان به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

*‌ 3 جاده پرتردد کشور ‌در شبانه‌روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج-تهران با 149 هزار تردد، آزادراه‌ ‌تهران-کرج‌ با 141 هزار تردد و آزادراه ‌قزوین-کرج با 136 هزار تردد، ثبت شد.

* محدودیت ترافیکی محورهای تهران-شمال تا 29 مرداد

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت 06:00 روز شنبه 1401/05/29 در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز جمعه مورخ 1401/05/28 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 تا 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌در هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روز جمعه مورخ 1401/05/28 از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 22:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت 06:00 تا 24:00 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها