رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594981

وزیر ارشاد: نیروی انتظامی را به خاطر حادثه مهسا امینی زیر سوال نبرید/ برخی رسانه ها با جوسازی ها همراهی کردند

ساعت24-وزیر ارشاد در روزنامه ایران نوشت:در ماجرای غم‌بار خانم امینی، در کنار همدردی و همراهی رئیس‌جمهور و مسئولان، بدون تردید مسیر قانونی کشف هر نوع غفلت و سهل‌انگاری با دستور ویژه رئیس جمهور طی خواهد شد؛ اما زمانی‌ که ابعاد مختلف این مساله هنوز روشن نشده و ابهامات رفع نشده است، دشمنان ملت ایران ناجوانمردانه از واژه‌ها و مطالب غیرواقعی و دروغ در اخبارشان استفاده می‌کنند تا موجب تحریک مردم شوند و متاسفانه عده‌ای از رسانه‌ها و چهره‌ها هم در داخل با این اخبار دروغ و جوسازی‌ها همراه می‌شوند.

html>

خوشبختانه ملت ایران به‌خوبی به این مسأله آگاه هستند که این عده قلیل در فضای مجازی، نیت خیرخواهانه و صادقانه نسبت به مردم ایران و کشور ایران و تمامیت ارضی ایران ندارند.

افتخار می‌کنیم در جامعه ایرانی، رنگین‌کمان اقوام و مذاهب و گویش‌ها و زبان‌ها در کنار هم با مهربانی و عاطفه و همدلی زندگی می‌کنند و مسلماً جریان‌سازی تفرقه‌اندازانه جماعتی مزدور هیچ‌ خللی بر انسجام و وحدت ملی ایران وارد نخواهد کرد و همه مردم ایران زیر یک پرچم که همان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است، وحدت خود را مثل همیشه به دشمنان ملت نشان خواهند داد.

مجموعه‌های بسیاری شب و روز در حال خدمت به مردم هستند و خدمتگزارانی را که در لباس نیروهای انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی به مردم و کشور خدمت می‌کنند نباید به بهانه حادثه‌ای، مورد هجمه قرار داد.

دوستان ایران عزیز و مقتدر بدانند بدخواهان در پس تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به چیزی جز آرزوی سیاه خدشه در یکپارچگی ملت و کشور نمی‌اندیشند. بزودی گزارش نهایی در خصوص فوت خانم امینی منتشر خواهد شد و اگر فرد یا افرادی قصور و غفلتی داشته‌اند قطعاً و حتماً طبق قانون و بدون اغماض با آنها برخورد خواهد شد. دولت مردمی، برخاسته از عواطف و رأی مردم و در کنار مردم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها