رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595875

مذکراه فدراسیون با فولاد درباره نکونام

ساعت24-نایب‌رییس فدراسیون فوتبال در توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت همکاری جواد نکونام با تیم‌ملی به عنوان دستیار کی‌روش، گفت:‌ «فدراسیون نمی‌تواند تصمیم باشگاه فولاد را وتو کند ولی شاید در این زمینه تعامل و مذاکره شود.»

html>

منصور قنبرزاده امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: «آقای کی‌روش در خصوص دستیارانش تصمیم می‌گیرد و این عرف فوتبال است. نظر آقای کی‌روش هم جواد نکونام است و نکونام هم با باشگاه فولاد قرارداد دارد. کار را نباید خیلی پیچیده کنیم زیرا باشگاه فولاد در این زمینه اختیار دارد و می‌تواند سرمربی خود را ترخیص کند یا نکند.»

او ادامه داد: «این موضوع حرفه‌ای است و ما هم نباید انتظارمان فراتر از قانون باشد زیرا آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد. فدراسیون نمی‌تواند تصمیم باشگاه فولاد را وتو کند ولی شاید در این زمینه تعامل و مذاکره شود چراکه بحث فوتبال ملی است اما اختیار با باشگاه فولاد است.»

نایب‌رییس فدراسیون فوتبال گفت: «فدراسیون و سرمربی تیم ملی کار خود را انجام می‌دهند اما در حال حاضر هیچ گزینه ایرانی جز نکونام از سوی آقای کی‌روش معرفی نشده است و اگر هم باشد خود آقای کی‌روش تصمیم می‌گیرد.»

او خاطرنشان کرد: «به هر حال نظر آقای نکونام محترم است و اولین شرط این است که خود او بخواهد به عنوان دستیار آقای کی‌روش همکاری کند. ضمن اینکه باشگاه نیز باید بخواهند. من نمی‌گویم حضور آقای نکونام در تیم ملی منتفی است اما تا امروز که آقای نکونام اظهارنظر داشته است که با باشگاه فولاد قرار دارد، حضورش در تیم‌ملی منتفی است اما شاید چهار روز دیگر نظر وی تغییر کند و این‌ مسائل را من نمی‌دانم و شخصی است.»

قنبرزاده گفت: «نظر ما نظر سرمربی تیم ملی است اما با رعایت قانون.»

او همچنین در خصوص VAR عنوان کرد: «این بحث مفصل است؛ فیفا پنج شرکت را به ما معرفی کرده است که در کشورمان به دلیل مسائلی که داریم به این صورت نیست که خود فدراسیون رأساً بتواند با یکی از این شرکت‌ها قرارداد ببندد و باید صلاحیت این شرکت‌ها توسط نهادهای ذیربط و امنیتی کشور تأیید شود. زیرا این سیگنال‌ها به سیگنال‌های رسانه‌ای کشور وصل می‌شوند. ما با این نهادها مکاتباتی داشته‌ایم و ظاهراً از پنج شرکت معرفی شده یکی، دو شرکت تحت بررسی نهایی هستند اما تا تأیید نهادهای ذیربط را نداشته باشیم نمی‌توانیم کاری در این خصوص انجام دهیم. در این زمینه مشکل مالی و قراردادی نداریم و تنها مشکل ما این است که نهادهای ذیربط باید تأییدیه را به ما بدهند. اگر امروز این تأییدیه به دست ما برسد فکر می‌کنم ظرف ۱۰ روز قرارداد نهایی خواهد شد. از نهادهای ذیربطی که باید این مجوز را بدهند به نیابت از مردم خوب خوزستان و کشور می‌خواهم در تعیین تکلیف تسریع کنند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها