رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600181

ابراهیمی: ارسال های عمقی بی هدف مانع گلزنی تیم ملی شد/ بیرانوند بیکارترین بازیکن نیمه دوم بود

ساعت24-مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ارسال های عمقی و بی هدف مانع گلزنی به آمریکا شد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با فارس، در مورد شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل آمریکا اظهار داشت: پیش بینی کرده بودم تیم ملی با یک مساوی مقابل آمریکا از گروهش صعود خواهد کرد اما این گونه نشد. در حالیکه اگر می توانستیم مثل نیمه دوم بازی با ولز مقابل آمریکا بازی کنیم حداقل گرفتن یک امتیاز دور از دسترس نبود.

وی افزود: در نیمه اول بازی دربست در اختیار آمریکا بود. مالکیت توپ هم در این نیمه متعلق به آمریکا بود و به گل هم رسیدند البته می توانستند گل های دوم و سوم را هم بزنند. نیمه دوم اما در اختیار تیم ملی بود ولی با ارسال های عمقی و بی هدف به دنبال گلزنی بودیم و نقشه و برنامه مناسبی نداشتیم. ارسال های بلند عمقی آن هم در منطقه ای که 7-6 بازیکن آمریکا حضور داشتند چاره مناسبی برای گلزنی نبود. در 30-20 دقیقه آخر مسابقه به دنبال گلزنی اتفاقی از این روش بودیم.

مربی اسبق تیم ملی تصریح کرد: کاش به جای ارسال های بلند عمقی حداقل از کناره ها و جناحین سانترهای بهتری برای مهاجمان انجام می شد ولی فقط سه ارسال از سمت راست و توسط رامین رضائیان انجام شد و بقیه ارسال های بی هدف و بی ثمر بود که نه برای طارمی و نه برای آزمون مناسب بود. در نیمه دوم بیرانوند دروازه بان تیم ملی بیکارترین بازیکن میدان بود ولی برنامه مشخصی برای گلزنی نداشتیم.کاش به جای ارسال های بلند همان پاسکاری همیشگی خودمان را انجام می دادیم.

پایان پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها