رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600479

در جست و جوی آمران راه‌اندازی گشت دردسرساز/ نماینده مجلس: هیچ نهاد و فردی، حاضر به پذیرش مسولیت گشت ارشاد نیست

ساعت24-عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می‌گوید: فعلا که شورای عالی انقلاب فرهنگی که نقطه‌ای بود که نیروی انتظامی از آن به عنوان پشتوانه ماموریت خود عمل می‌کرد، اعلام کرد چنین ماموریتی به نیروی انتظامی ندادیم. دستگاه قضایی هم گفته است که ارتباطی به آن ندارد.در واقع ،الان کسی مسئولیت این موضوع را برعهده نمی‌گیرد.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در واکنش به برخی اظهارات درمورد تعطیلی گشت ارشاد، می‌گوید که شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که چنین ماموریتی را به نیروی انتظامی واگذار نکرده بودیم.

هفته گذشته، دهم آذرماه بود که حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور از اعلام نظر مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مسئله حجاب، طی ۱۵ روز دیگر خبر داده بود.

احمد علیرضا بیگی، عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها ، در خصوص اینکه آیا موضوع حجاب در مجلس مطرح شده است، گفت: «من صحبت‌های آقای منتظری را خواندم ولی اینکه در قالب طرح و برنامه چه از سوی دولت چه از سوی مجلس، چیزی ارائه شده باشد را نشنیده‌ام.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «واقعیت مطلب این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که چنین ماموریتی را به نیروی انتظامی واگذار نکرده بودیم یا چنین انتظاری را از نیروی انتظامی نداشته‌ایم. این یک علامت سوال ایجاد می‌کند که گشت ارشاد یک ایده شخصی بوده یا مبتنی بر ماموریتی بوده است که نهادهای رسمی نظام داده بودند. فعلا که شورای عالی انقلاب فرهنگی که نقطه‌ای بود که نیروی انتظامی از آن به عنوان پشتوانه ماموریت خود عمل می‌کرد، اعلام کرد چنین ماموریتی به نیروی انتظامی ندادیم. دستگاه قضایی هم گفته است که ارتباطی به آن ندارد.در واقع الان کسی مسئولیت این موضوع را برعهده نمی‌گیرد.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها