رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 600777

عباس آخوندی تمنا کرد

شما را به پیر به پیغمبر قسم؛ اعدام نکنید

حاکم نشده اید که  همه چیز به کام دلتان باشد

ساعت 24 - اعدام یک جوان 23 ساله به نام محسن شکاری که یکی از دادگاههای  نظام جمهوری اسلامی آن را به جرم هایی مختلف محکوم کرده و در نهایت حکم داده است بازتاب گسترده ای در میان شهروندان و نخبگان ونیز جامعه بین المللی به ویژه کشورهای غربی داشته است. عباس آخوندی یکی از مدیران ارشد نظام سیاسی در دولتهای گوناگون نیز در یک نوشته کوتاه تلگرامی خطاب به مدیران سیاسی و قضایی نوشته است "شما را به پیر به پیغمبر قسم؛ اعدام نکنید "

آخوندی

وی تاکید کرده است :دردادگاه خیلی سخت گیر باشید در رعایت تناسب جرم و مجازات. به هر اپسیلون تردیدی که در دلتان رخنه می‌کند، بها بدهید و صدور حکم را به تاخیر بیاندازید.گذر زمان معجزه خداست . بگذارید معجزه خدا کار کند. حبس ابد بدهید. حبس های طولانی بدهید. برای جوان‌هایی که خیابان بسته اند، سطل آتش زده اند، گاردریل کنده اند و حتی کسی را مجروح کرده اند ....جزای نقدی تعیین کنید، انجام خدمات اجتماعی رایگان، بدهید. خواندن کتاب، سواد آموزی، ...هزار کار سودمند و انسان ساز و حیات بخش هست.

جان ها را ببخشید و روح بخرید.

اوتصریح کرده است هر چقدر هم اعتراضات این روزها شما را عصبانی کرده در برابر ارزش جان آدم ها پشیزی نمی ارزد. حاکم شده اید که به زحمت بیفتید با اعتراض مواجه شوید، عصبانی شوید، خسته شوید ولی خشم خود را مدیریت کنید و با مردم خشمگین با روی گشاده برخورد کنید وراهی برای خدمت بهتر پیدا کنید. حاکم نشده اید که همه چیز به کام دلتان باشد. اگر به پیام انبیا اعتنا می کنید به یاد بیاورید که در قرآن حفظ زندگی یک انسان معادل حیات یک جامعه است.

و به یاد بیاورید که مسیح نیز گفته است رحم کنید تا خدا بر شما رحم کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها