رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 603737

رقم قرارداد باورنکردنی بازیکن اخراجی لو رفت

سایت خبر ورزشی از رقم سنگین بالای قرارداد حامد پاکدل با تراکتور سازی خبر داد.

حامد پاکدل
حامد پاکدل بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به صورت ناگهانی از طرف یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شد. این بازیکن به صورت رسمی با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بست.

در همین زمینه خبر ورزشی نوشت که رقم قرارداد حامد پاکدل برای یک فصل و نیم در تراکتور سازی مبلغ 15 میلیارد تومان است.بر اساس مبلغ قرارداد قبلی حامد پاکدل با پرسپولیس ، قرارداد جدید این بازیکن که در پرسپولیس حدود 2.5 میلیارد تومان دریافت می گرده در تراکتور سازی حدود 4 برابراست.

حامد پاکدل

حامد پاکدل

این بازیکن سابقه بازی در تیمهای ماشین سازی تبریز ، پارس جنوبی جم ، صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک را دارد. پاکدل در شهریور سال گذشته به پرسپولیس پیوست و در 25 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رساند.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

علاوه بر حامد پاکدل ، سیامک نعمتی دیگر بازیکن پرسپولیس نیز در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت. اما نعمتی مانند پاکدل حاضر به بخشیدن حق و حقوق خود نشده است. مبلغ طلب سیامک نعمتی حدود 1.5 میلیارد تومان است. اما نعمتی تیم جدیدی انتخاب نکرده است و گفته کل مبلغ طلبی را می خواهد. این در حالی است که تیم پرسپولیس مبلغ 3 میلیارد تومان برای دادن رضایت نامه به نعمتی از این بازیکن خواسته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها