رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611468

جزئیات موارد اصلاحی قانون کار.

ساعت 24 - ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص اصلاح قانون کار گفت: دولت در حال تنظیم یک لایحه‌ برای اصلاح قانون کار است و ما هم در کمیسیون اجتماعی به دولت کمک کردیم و این لایحه تدوین شده است. اکنون کمیسیون فرعی دولت تاکنون این را تصویب کرده و منتظر هستیم که به هیات وزیران برود و در آنجا تصویب شود.

dir="RTL" style="text-align:right">وی افزود: اصلاحیه‌های مختلفی در این لایحه وجود دارد و شامل ابعاد مختلفی از قانون می‌شود، در واقع نزدیک به ۹ بند اصلاحی برای قانون داریم.نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در ادامه عنوان کرد: با توجه به مطالباتی که در جامعه کارگری طی این سال‌ها وجود داشت، نیاز بود که یک اصلاحاتی در قانون ایجاد شود و این مساله مورد مطالبه و خواست جامعه کارگری هم بود.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال در این لایحه مسائلی مانند امنیت شغلی کارگران، بهداشت روانی کارگران یا قراردادهای سفید امضایی که در این رابطه مطالبات و مراجعات بسیار زیادی داشتیم مطرح هستند و امیدواریم که این اصلاحات در قانون کار انجام شود.اسماعیلی گفت: منتظر هستیم که دولت این لایحه را به صورت دوفوریتی اعلام کند و ما هم هرچه زودتر در کمیسیون آن را بررسی کرده و به صحن مجلس بیاوریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها