رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624255

افشاگری درباره معاملات نفتی احمدی‌نژاد و محصولی / دلارها را با چمدان به ایران آوردند / احمدی‌نژاد گفت در لیست میرحسین هستم یا نه!

ساعت 24- کاردار اسبق ایران در جمهوری آذربایجان با افشای جزئیاتی مهم و تکان دهنده از سوآپ نفتی آذربایجان و نقش محصولی و احمدی نژاد در این معامله نفتی، به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: ۹۰ درصد ثروت محصولی از طریق سوآپ نفتی بدست آمده که برای اثبات این قضیه کافی است گردش مالی محصولی قبل و بعد از ورود به سوآپ نفتی را مدنظر قرار بدهند.

افشار سلیمانی: ادعای شکرآب شدن روابطه احمدی‌نژاد و محصولی تنها یک نمایش است

افشاگری درباره معاملات نفتی احمدی‌نژاد و محصولی / دلارها را با چمدان به ایران آوردند / احمدی‌نژاد گفت در لیست میرحسین هستم یا نه!

 « آیا محصولی واقعاً مولتی میلیاردر است؟»، «محصولی چگونه به این ثروت باد آورده رسید؟»،«ماجرای سوآپ نفتی و ثروت هنگفت محصولی این پروژه اقتصادی چیست؟»، «احمدی نژاد چه نقشی در سوآپ نفتی داشت؟» و... اینها سوالاتی است که همزمان با پررنگ شدن موضوع حمایت مالی صادق محصولی از جبهه پایداری و البته مسائل مربوط به ثروت نجومی محصولی مطرح شد و بسیاری از چهره‌های سیاسی از جمله عبدالرضا داوری که پیش از این مشاور احمدی‌نژاد بوده، در پاسخ به این پرسش‌ها به نقش محصولی در سوآپ نفتی آذربایجان اشاره کرده و آن را نقطه آغازین ثروتمند شدن محصولی ارزیابی کرد.

خبر آنلاین 

افشار سلیمانی، کاردار اسبق ایران در آذربایجان، که با خبرگزاری خبرآنلاین گفتگو کرده می گوید؛«پای محصولی را احمدی‌نژاد به پروژه سوآپ نفتی باز کرده و باید پاسخ دهد که چرا این کار را انجام داد؟ محصولی چه نقشی در این بازی داشت؟»

او ادعای برهم خوردن رابطه محصولی و احمدی نژاد را باور ندارد و می گوید؛«این امکان وجود دارد که روابط احمدی‌نژاد و محصولی بهم نخورده و ادعای روابط شکرآب آن‌ها تنها یک نمایش است چراکه محصولی تا جایی پیش رفت که برای احمدی‌نژاد وزیر کشور شد اما بعد از اینکه احمدی‌نژاد با نظام و رهبری مشکل پیدا کرد به تدریج افراد از او دور شدند و خودش مانده بود و مشایی و بقایی.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها