رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631959

خرید آنلاین کافور خوراکی به صورت عمده و خرده از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

کافور نوعی ماده گیاهی سفید رنگ و خوشبو به حالت بلوری است که معمولاً بوی تند و تیز و معطری دارد.

این ماده از صمغ درخت کافور ساخت می‌شود. در زمان‌های گذشته معمولاً پزشکان برای ضدعفونی انواع زخم‌ها، از کافور استفاده می‌کردند؛ اما این ماده می‌تواند سمی باشد و مقدار ۴ گرم از آن در بزرگسالان و یک گرم از آن در کودکان ممکن است باعث مرگ شود. اما امروزه کافور خوراکی هم در دسترس قرار دارد که در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد خرید کافور دارید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

کافور چیست و چه خواصی در بدن انسان دارد؟

از زمان‌های گذشته تا به امروز کافور کاربردهای متنوع دارویی و درمانی داشته دارد. این ماده یک کتون آروماتیک به حالت غیر اشباع و فرار است که در دسته ترکیبات عالی ترپن قرار دارد. امروزه از کافر خوراکی به عنوان ماده‌ غذایی درون غذاها استفاده می‌کنند و برای کنترل اکثر بیماری‌های انسان و تسکین التهاب و درد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کافور عنصری است که ما معمولاً روزانه برای مراقبت از پوست و درمان درد در منزل خود از آن استفاده می‌کنیم که یک نوع ماده بی‌خطر محسوب می‌شود. اما در صورتی که قصد استفاده از کافور خوراکی را دارید باید با عوارض آن آشنایی کامل داشته باشید. در صورتی که قصد مصرف کافور خوراکی را دارید، به شما خرید آنلاین کافور خوراکی به صورت عمده و خرده از شرکت بازرگانی آبتین شیمی پیشنهاد می‌شود تا از ماده مورد نظر اطمینان داشته باشید و از تاثیر قطعی آن اطمینان حاصل کنید.

کاربرد کافور خوراکی

معمولا استفاده از کافور به حالت خوراکی خیلی کم است؛ اما اکثراً به عنوان کپسول، قرص و روغن‌های جامد به صورت یک تکمیل کننده غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً به عنوان تسکین دهنده هم مشهور شده است. برخی از کاربردهای مهم کافور خوراکی، عبارت است از:

  • تسکین دردهای گوارشی و معده؛ همچون سوء هاضمه، نفخ و دردهای معده
  • تسکین مشکلات تنفسی؛ همچون عطسه، آبریزش بینی و سرفه
  • از بین بردن حالت تهوع و استفراغ
  • یک نوع مکمل غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

نحوه استفاده از کافور خوراکی

در حالت عادی مصرف کافور توصیه نمی‌شود؛ چون کاملاً سمی است و خطرات جانی را به همراه دارد؛ اما امروزه برخی از شرکت‌ها و کارخانجات مختلف به صورت اشکال دارویی هم این محصولات را تولید می‌کنند. معمولا با توجه به اشکال دارویی که کافور خوراکی دارد، نحوه استفاده آن فرق می‌کند؛ چون این نوع ترکیب را در انواع شکل‌های مختلف مانند روغن، کرم، کپسول و قرص تولید می‌کنند. در هر حالت شما عزیزان قبل از اینکه کافور خوراکی را مصرف کنید، باید با دستورالعمل‌های مصرف آن آشنایی کامل داشته باشید و بعد از دریافت کردن راهنمایی‌های لازم آن را استفاده کنید. برخی از دستورالعمل‌های نحوه استفاده از کافور خوراکی، عبارت است از:

  • قرص یا کپسول کافور خوراکی را با توجه به دستور پزشک باید همراه با آب و بدون غذا مصرف کنید.
  • تمامی روغن‌های کافور خوراکی برای مصرف خارجی ساخته شده‌اند.
  • کرم کافور برای مصارف خارجی و موضعی تولید می‌شوند و در این زمینه باعث تسکین درد و التهاب موضعی می‌شود.

قیمت کافور خوراکی

برای آشنایی با قیمت کافور خوراکی شما باید عوامل مختلف را مدنظر داشته باشید؛ سپس برای تعیین قیمت آن اقدام کنید. معمولاً قیمت این محصول در بین تولید کنندگان مختلف با دیگر فرق دارد؛ زیرا هر یک از تولید کنندگان درصد خلوص خاص و کیفیت مخصوصی را برای محصول خود در نظر می‌گیرند؛ در نتیجه بر اساس این عوامل قیمت کافور ثابت نیست.

شما برای استعلام قیمت کافور و اطلاع از قیمت روز آن در بازار، می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت آبتین شیمی ارتباط برقرار کنید. در این مجموعه کافور خوراکی با بهترین قیمت و کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌شود.

در این زمینه باید توجه داشته باشید که قیمت کافور به صورت کیلویی محاسبه می‌شود. مصرف کنندگان برای خرید این محصول می‌توانند هم به صورت فله‌ای و هم به صورت کارتون‌های ۲۵ گرمی اقدام کنند. در نهایت بر اساس میزان کافوری که نیاز دارید، قیمت نهایی به شما اعلام می‌شود. شما عزیزان قبل از خرید آنلاین کافور خوراکی به صورت عمده و خرده از شرکت بازرگانی آبتین شیمی می‌توانید هم از طریق شماره تماس و هم از سایت این مجموعه از قیمت کافور خوراکی مطلع شوید.

خرید آنلاین کافور خوراکی به صورت عمده و خرده از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

کافور خوراکی به صورت پودر سفید رنگ در دسترس است و بعضی از کارخانه‌های تولیدی آن را به حالت قرص‌های ۱۰ گرمی در بسته‌بندی‌های گوناگون تولید می‌کنند و به آن قرص کافور می‌گویند. معمولاً پودر کافور برای تولید وسایل آرایشی بهداشتی و دارویی استفاده می‌شود که درصد خلوص آن تقریباً بالای ۹۹ است.

برای خرید کافور خوراکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهتر است که با کارشناسان فروشگاه مواد شیمیایی آبتین شیمی ارتباط برقرار کنید. این مجموعه در کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

کافور خوراکی در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می‌شود و در بسته‌بندی به مشتریان ارائه داده می‌شود. باید توجه داشته باشید در صورتی که به میزان کمتری از کافور خوراکی نیاز دارید، می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید تا بر اساس نیاز شما میزان کمتری از کافور خوراکی را برای شما بسته‌بندی کنند؛ اما حداقل میزان خرید آن یک کیلوگرم است.

جمع بندی

شما عزیزان برای خرید آنلاین کافور خوراکی به صورت عمده و خرده از شرکت بازرگانی آبتین شیمی کافی است که به سایت این مجموعه وارد شده و بعد از مشاهده مشخصات و جزئیات محصول برای سفارش آن در مقدار مشخص اقدام کنید. در این صورت سفارش شما در کمترین زمان ممکن پیگیری می‌شود و در اسرع وقت برای شما ارسال می‌کنند.

خرید آنلاین کافور خوراکی از این مجموعه باعث می‌شود که شما هم در وقت و هم در زمان خود تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید و بدون دغدغه و نگرانی در کمترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که کیفیت این محصول کاملا تضمین شده است و شما از بابت کیفیت آن دچار هیچ گونه نگرانی نمی‌شوید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها