رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632437

موتورسیکلت های جدید ویژه بازرسی اصناف

ساعت 24 - رئیس اتاق اصناف ایران از تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق‌های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش ایلنا، امروز از ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت منقوش به نشان بازرسی و نظارت اتاق اصناف رونمایی شد تا در اختیار واحدهای بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف سراسر کشور قرار بگیرد و روند رسیدگی به شکایات مردمی تسریع شود.

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران درباره این موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی گفت: یکی از دغدغه‌های چندین ساله روسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور تامین دستمزد بازرسان و تجهیز لجستیک واحدهای بازرسی بوده است. 

وی افزود: در آخرین جلسه هیات عالی نظارت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، این دغدغه مطرح و سرفصل درآمدی برای آن تعیین شد.

صفایی ادامه داد: امروز در دومین مرحله از تامین تجهیزات لجستیک بازرسان اتاق‌های اصناف سراسر کشور هستیم؛ با این توضیح که مدتی پیش خودور تخصیص داده شد و امروز موتورسیکلت تامین شده است.

وی افزود: با به روزرسانی تجهیزات مورد نیاز واحدهای بازرسی اتاق‌های اصناف و تامین دیگر مباحث مالی بازرسان، برخورد با واحدهای صنفی بی‌انصاف تشدید خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: گفتنی است بیشتر واحدهای صنفی با انصاف هستند و در تمامی شرایط سخت، پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و با اندک واحدهای صنفی که نتوانسته‌اند در اجرای قانون به طور کامل عمل کنند نیز نگاه قهری نیست؛ بلکه با توجه به سیاست‌های بازرسی هدفمند و سامانه‌محور که از سوی اتاق اصناف ایران دنبال می‌شود، رویکرد شکایت‌محور اولویت خواهد داشت و این تجهیزات لجستیک که شامل خودرو و موتوسیکلت می‌شود کمک خواهد کرد تا مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی تسریع شود. به این ترتیب با سودجویانی که با آبروی اصناف بازی می‌کنند نیز مماشاتی نخواهیم نداشت. 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها