رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 169

شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا

سایت خبری تحلیلی ساعت 24- تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی تدارکاتی برابر آمریکا شکست خورد.در نخستین دیدار دوستانه ایران و امریکا در لس آنجلس، سرمربیان دو تیم ذخیره های خود را به میدان فرستادند که در پایان تیم ملی والیبال ایران سه بر یک نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا
تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی برون مرزی آمریکا سفر کرده و قرار است در این اردو چهار دیدار تدارکاتی برگزار کند.ملی پوشان ایران در نخستین بازی خود سه بر یک مغلوب آمریکا شدند.مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و میلاد عبادی پور شش بازیکن ایران در این دیدار بودند و اندرسن – چیارلی – تروی – پلمز – وگل – کریتن سن – رفت بازیکنان آغاز کننده مسابقه برای امریکا بودند.

ملی پوشان ایران تنها در ست سوم ۲۹ بر ۲۷ به پیروزی رسیدند و در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به امریکا قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ واگذار کردند.

والیبالیست‌های ایران در دومین دیدار دوستانه خود در امریکا ساعت ۶:۳۰ صبح روز پنجشنبه به وقت تهران به مصاف تیم ملی این کشور خواهند رفت.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها