رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 401296

خواص پپینو دلچه| نکات جالب در مورد فواید پپینو دلچه برای سرطان و دیابت

پپینو دلچه به تازگی مورد توجه دانشمندان زیادی قرار گرفته است که بر روی خواص آن مطالعه میکنند در این مطلب هر آنچه باید در خصوص خواص پپینو دلچه برای سرطان می خواهید بدانید برای شما آماده کردیم .

پینو دلچه
html>

معرفی پپینو دلچه

PEPINO DULCE
Solanum muricatum Ait.
Solanaceae
نام های رایج: Pepino Dulce، Pepino، گلابی خربزه، خربزه، گلابی ملون
گونه های مرتبط: Wonderberry (Solanum X burbanikii)، Tzimbalo (S. caripense)، Lulita (S. pectinatum)، Lulo comun (S. pseudolulo)، Naranjilla (S. quitoense)، Huckleberry باغ (S. scabrum)، Cocona (S sessiliflorum)

گوجه فرنگی درختی، Tamarillo (Cyphomandra betacea)، کازانا (Cyphomandra casana)، گوجه فرنگی (Lycopersicon lycopsersicum)، گوجه فرنگی پوسته مکزیکی، Tomatillo (Physalis ixocarpa)، Gooseberry، Poha Berry (Physalis peruviana) و …. است.

Dulce Pepino بومی مناطق آندمیک کلمبیا، پرو و شیلی است. میوه در نیوزیلند، شیلی و استرالیا دیده شده است. پپینو دلچه در سال 1889 در سن دیگو رشد کرد و در سال 1897 در فرانسیسکو فرانچشچی سانتا باربارا ثبت شد. بذر پپینو دلچه در کالیفرنیا از نیوزیلند و دیگر نقاط در زمان های اخیر وارد شده است.

Dulce Pepino یک گیاه نسبتا سخت است که در ارتفاع های بالادستی از سطح دریا نزدیک به 10000 فوت در مناطق بومی آن رشد می کند. با این حال، در آب و هوای گرم و نسبتا بدون یخبندان بهتر رشد می کند. این گیاه اگر در درجه یخ زدگی طولانی نباشد، ممکن است دمای کمتر از 27 تا 28 درجه فارنهایت را تحمل کند، اما ممکن است بسیاری از برگ های خود را از دست بدهد. این گیاه می تواند در بسیاری از بخش های مرکزی و جنوبی کالیفرنیا رشد کند، هرچند که در مناطق دور از ساحل بهترین است این گیاه به اندازه کافی کوچک است که بتواند در یک ظرف به راحتی رشد کند.

برگ های سبز روشن با ریزهای بسیار کوچک پوشیده شده اند. گل های کوچک آبی، بنفش بنفش یا سفید با بنفش دیده می شوند و به صورت گلدان سیب زمینی باز نشده اند

پیشنهاد می شود بخوانید : تاثیر بلوبری در کاهش وزن

خواص پینو دلچه
میوه همچنین تنوع قابل توجهی را در اندازه و شکل دارد. در مناطق بومی آن، گونه های مستطیلی کوچک با دانه های زیادی وجود دارد، در حالی که دیگر انوع آن با دانه های کمی و یا به شکل گلابی یا قلب شکل هستند. نوع دیگر، کمی بزرگتر از یک توپ بیس بال و کاملا بدون دانه است. رنگ نیز متفاوت است - به طور کامل بنفش، سبز سبز یا سبز با نوارهای بنفش، یا کرم رنگ با نوارهای بنفش یا بدون نوارهای بنفش هستند. میوه معمولا گرد به شکل تخم مرغی است، حدود 2 تا 4 اینچ طول دارد، و بعضی ها تا 6 اینچ رشد می کنند. پوست معمولا زرد یا سبز مایل به قرمز است، اغلب با رگه های تیره تر و یا راه راه های مختلف. گوشت سبز به رنگ سفید و زرد و نارنجی است. میوه با کیفیت بهتر، نسبتا شیرین، طراوت و آبدار با طعم و مزه و شبیه ترکیبی از خربزه و عسل است. در گونه های فقیر ممکن است یک عطر و طعم ناخوشایند "صابون" وجود داشته باشد. این میوه به 30 تا 80 روز پس از گرده افشانی می رسد.

خواص پپینو دلچه
پپینو دلچه به ما می گوید که نام "Pepino" از کلمه اسپانیایی برای خیار آمده است، در حالی که "dulce" کلمه شیرین است. این میوه شیر خربزه شیرین منبع خوبی برای ویتامین C با 35 میلی گرم در هر 100 گرم است.

این غذای کم کالری برای کسانی که به دنبال وزن کم هستند ضروری است. میوه دارای فیبر سالم است که برای هضم سالم مفید است. این باعث کاهش سطح کلسترول می شود. این غنی از آنتی اکسیدان ها ب-کاروتن است. دارای بارهای پتاسیم و آهن است.

خواص پینو دلچه برای سرطان

از دیگر مزایای پپینو دلچه ارائه تحمل بالا برای استرس است . این میوه عجیب و غریب دارای ویتامین B است. پپینو دلچه تازه کمک می کند تا استرس بهبود یابد و از اضطراب دوری کنید. دیواره های رگ های خونی را تقویت می کند، خطر خونریزی را کاهش می دهد و فشار خون را نرمال می کند. ویتامین C در میوه پوست جوان ما را بهبود می بخشد و به بدن کمک می کند که کلاژن تولید کند که برای حفظ پوست جوان و صاف باشد. این مشکلات پوستی را در هر سنی درمان می کند. با توجه به مقدار زیادی بتا کاروتن، چشمهای سالم بسیار مفید هستند. استامینا را افزایش می دهد و در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند. این میوه برای سیستم ایمنی مفید است تعداد زیادی اسیدهای ارگانیک وجود دارد که مقاومت بدن به عفونت های مختلف را افزایش می دهد. علاوه بر این، این میوه در کاهش بیماری های سرد مزاجی کمک می کند. این ترکیب به عنوان ترکیبی از محصولات گیاهی است.
پپینو دلچه حاوی فیبر است که حرکت روده را مجددا مرتب می کند. علاوه بر این، آن حاوی مواد پکتین ارزشمند است که به حذف سموم از بدن کمک می کند و کار روده را نرمال می کند. پپینو در کاهش وزن کمک می کند. این میوه واقعا برای کسانی که رویای از دست دادن وزن دارند، خوشحال کننده است زیرا به کنترل قند خون و میزان کلسترول کمک می کند. ترکیبی از آنتی اکسیدان ها در pepino به حفاظت از مولکول های DNA از فرآیند اکسیداسیون کمک می کند. به همین دلیل است که یک داروی موثر ضد سرطان است.

خواص پینو دلچه برای دیابت
مصرف روزانه 3-5 میوه برای بزرگسالان و 2-3 برای بچه ها است. این در پیشگیری و درمان بیماری ها کمک می کند. میوه پپینو برای درمان دیابت مفید است از مزایای میوه پپینو دلچه این است که در مدیریت دیابت کمک می کند. میوه ها و دانه های خوراکی کم قند و بی خطر برای بیماران دیابتی هستند. خواص پپینو دلچه و دیابت با توجه به تحقیقات در مورد تغذیه در رژیم غذایی مشخص شده است، میوه پپینو دلچه به پیشگیری از دیابت کمک می کند. پس زمینه تنظیم سطح قند خون با فیبر بالای آن است. پپینو دلچه همچنین یک دیورتیک خوب است.

خواص پینو دلچه برای لاغری
نحوه انتخاب و مصرف پپینو دلچه


خوب سعی کنید به راحتی میوه را به طور مرتب فشار دهید، تا رسیده ها را انتخاب نماید ، گرچه اگر آن را بخرید، سبز روی آن احساس نمی کنید،میوه را در یک اتاق خشک و خنک قرار دهید و منتظر بمانید تا کامل برسد. برای تهیه یک غذای پپینو خوشمزه، آنرا خنک کنید. در اینجا برخی از ایده ها برای یک وعده غذایی سالم و پر از تغذیه پپینو دلچه وجود دارد: با آووکادو مخلوط کنید و یک سالاد سالم داشته باشید. کمی خرد کرده و به عنوان یک شربت یخ زده استفاده کنید؛ ترکیب آن را با دیگر میوه های عجیب و غریب در یک sorbet؛ میوه را به کامپوت ها و ژله ها اضافه کنید؛ آب میوه تازه را مستقیما از میوه بنوشید

همانطور که می بینید این میوه خوشمزه عجیب و غریب بدون در نظر گرفتن سن سلامت شما را بهبود می بخشد و حفظ می کند. حقایق تغذیه ای از پپینو دلچه باور نکردنی است زیرا پر از ویتامین هایی است که موجب ریشه کردن بیماری ها و ایجاد سلامتی است. آن را امتحان کنید!

پپینو دلچه قاعدگی و یائسگی را منظم می کند

زنانی که بی نظمی در قاعدگی دارند می توانند پپینو را به عنوان یک روش دارویی مناسب در رژیم غذایی خود اضافه کنند. اجزای اصلی و مقادیر ویتامین های میوه باعث می شود که چرخه قاعدگی به روشی سالم ادامه یابد و در عین حال به تسکین درد در کشاله ران ناشی از خونریزی نیز کمک کند. همچنین مصرف آن در دوران یائسگی با پایان یافتن قاعدگی بسیار مفید است. این کمک می کند تا از اثرات منفی تغییرات فیزیولوژیکی و روانی که در این دوره در مدت زمان کوتاهتری اتفاق می افتد خلاص شوید.

پیشنهاد می شود بخوانید : آشنایی با آلوئه ورا و خاصیت آلوئه ورا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها