رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456925

بهترین سریال‌های خارجی تابستان 98

ساعت24-امروز به سراغ سریال‌هایی رفتیم که به‌تازگی آغاز شده‌اند یا فصل جدید آن‌ها در حال نمایش است. البته این مقاله را محدود به سریال‌هایی شبیه به بازی تاج‌وتخت نکردیم و محصولاتی جذاب را در ژانرهای مختلف به شما معرفی خواهیم کرد

ش

با پایان یافتن سریال بازی تاج‌وتخت، بسیاری از علاقه‌مندان به سریال‌های خارجی، به دنبال یافتن جایگزینی برای این سریال هستند. این جستجو البته چندان زمان‌بر و سخت نیست، چون سریال‌های زیادی هستند که می‌توان اوقات فراغت تابستانی را به آن‌ها اختصاص داد.

امروز به سراغ سریال‌هایی رفتیم که به‌تازگی آغاز شده‌اند یا فصل جدید آن‌ها در حال نمایش است. البته این مقاله را محدود به سریال‌هایی شبیه به بازی تاج‌وتخت نکردیم و محصولاتی جذاب را در ژانرهای مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

The Boys

«پسران» یک سریال ابرقهرمانی جدید است که شباهت بسیار زیادی به محصولات مارول دارد. با این تفاوت که برخلاف ابرقهرمان‌های مارول، در سریال The Boys شاهد ابرانسان‌هایی خلاف‌کار با قدرت‌هایی ماورایی هستیم.

کارل اربان (Karl Urban) در نقش بیلی بوچر، رهبری گروهی پنج نفره را به عهده دارد که هرکدام به نحوی از ابرقهرمان‌های داستان، متنفر هستند. ارین موریارتی (Erin Moriarty) نیز نقش اول زن سریال است که یک ابرقهرمان جوان و کم‌تجربه به‌حساب می‌آید.

محبوبیت سریال پسران آن‌قدر زیاد است که تنها چند روز پس از ارائه فصل اول در آمازون، این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شد و بازهم شاهد مبارزه انسان‌های عادی با ابرقهرمانانی خلاف‌کار و قاتل خواهیم بود.

فصل اول سریال پسران که در سایت IMDB، امتیاز بسیار بالای ۹ را به خود اختصاص داده، در هشت قسمت یک ساعته ارائه‌شده و بدون شک در کمتر از ۱۰ دقیقه، شما را میخکوب و شگفت‌زده خواهد کرد.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال پسران

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB

Euphoria

Euphoria که در کلمه به معنی شادی و خوشحالی وصف‌ناپذیر است، نام یک سریال جدید در ژانر درام است که به زندگی دو دختر نوجوان می‌پردازد که با مواردی مانند مواد مخدر، بیماری‌های روانی و روابط عاشقانه، دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

ریتم سریال کم‌وبیش کند است، اما بازی بسیار خوب زندایا (Zendaya)؛ خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی در نقش اول Euphoria باعث شده تا این نقص کمتر دیده شود. علاوه بر زندایا، انگس کلاد (Angus Cloud)، آلکسا دمی (Alexa Demie) و سیدنی سوینی (Sedney Sweeney) نیز در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

Euphoria که در وب‌سایت IMDB امتیاز ۸/۳ را به خود اختصاص داده، می‌تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که به ژانر درام، تاریک و غم‌انگیز علاقه‌مند هستند. البته بازی بسیار خوب بازیگران و پس‌زمینه جنایی داستان نیز ممکن است علاقه‌مندانی را به خود جلب کند.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال Euphoria

Good Trouble

فصل دوم سریال Good Trouble در تابستان امسال در حال پخش است و می‌تواند بسیاری از علاقه‌مندان به سریال‌های درام و کمدی را به خود جلب کند. Good Trouble یک اسپین‌آف از سریال محبوب The Fosters است که به زندگی کلی با بازی مایا میچل (Maia Mitchell) و ماریانا با نقش‌آفرینی سیرا رامیرز (Cierra Ramirez) می‌پردازد.

دو خواهر ناتنی سریال فاسترز که این بار به لس‌آنجلس آمده‌اند تا زندگی حرفه‌ای خود را دنبال کنند. کلی یک وکیل تازه‌کار است که نتوانسته بین مسائل عاشقانه و کاری خود، مرز مشخصی را رسم کند و ماریانا نیز یک برنامه‌نویس با استعداد است که در محل کار خود با مشکلاتی عجیب روبرو می‌شود.

نوع فیلم‌برداری و تدوین عجیب این سریال شاید در لحظات اول شما را گیج کند، اما بعد از مدتی به این شکل ساختاری جدید عادت می‌کنید می‌توانید با Good Trouble ارتباطی جدی برقرار کنید.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال Good Trouble

Elementary

Elementary یک نگاه جدید به داستان مشهور شرلوک هلمز است که به زمان حال منتقل‌شده و البته کاراکترها نیز دست‌کاری شده‌اند. این سریال محبوب که فصل هفتم و پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، می‌تواند انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به سریال‌های پلیسی و ژانر جنایی باشد.

جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) افسانه‌ای، نقش شرلوک را به عهده گرفته و لوسی لو (Lucy Liu) نیز در نقش واتسون هنرنمایی می‌کند. سرعت پردازش فیلم و کاراکترها از تمامی شرلوک‌های قدیمی و جدید بالاتر است و بینندگانی متفاوت را به خود جلب کرده است.

فصل پایانی سریال به مبارزه نهایی شرلوک و یک شخصیت منفی و قدرتمند اختصاص دارد که می‌تواند جان شرلوک را به خطر بیندازد. درصورتی‌که این سریال را تاکنون مشاهده نکردید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل به چهار فصل آخر سریال Elementary نگاهی بیندازید.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال Elementary

Stranger Things

فصل سوم سریال محبوب Stranger Things نیز در تابستان امسال ارائه شد و دیدن هر سه فصل این سریال می‌تواند برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت و علمی و تخیلی، بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

داستان در میانه‌های دهه هشتاد و شهر خیالی هاوکینز اتفاق می‌افتد و به زندگی بسیار عجیب چندین کاراکتر مختلف اختصاص دارد. Stranger Things که اولین بار در تابستان ۲۰۱۶ پخش شد، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جهان به‌حساب می‌آید و در سایت IMDB، امتیاز ۸/۹ را به خود اختصاص داده است.

وینونا رایدر (Winona Ryder)، دیوید هاربور (David Harbour)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و ناتایلا دایر (Natalia Dyer) در این سریال محبوب نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
فصل سوم Stranger Things

Veronica Mars

ورونیکا مارس در آغاز یک سریال محبوب در یک شبکه کوچک تلویزیونی بود که بعداً به شبکه CW آمد. یک فیلم سینمایی نیز با بازی همین بازیگران و با همین نام ساخته‌شده که نشان‌دهنده محبوبیت بسیار بالای این کاراکتر و این مجموعه است.

با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که بازگشت Veronica Mars حتی اگر در حد ۸ قسمت هم باشد، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای تابستان امسال به‌حساب بیاید. به همه این توضیحات، حضور Kristen Bell و بازی‌های بی‌نظیر این بازیگر را اضافه کنید تا متوجه شوید با یک سریال معمولی روبرو نیستید.

ورونیکا یک شخصیت بسیار باهوش است که به حل معماهای مختلف جنایی و رازآلود علاقه دارد. در قسمت‌ها و فصول اولیه سریال، هر قسمت به یک پرونده خاص اختصاص داشت، اما با پیشرفت سریال، موضوعاتی پیچیده‌تر نیز به داستان اضافه می‌شود.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال Veronica Mars

Preacher

بدون شک لیست سریال‌های تابستانی ما بدون سریال Preacher کامل نیست. این سریال فانتزی و درام به زندگی یک کشیش با نام Jesse Custer اختصاص دارد که مواردی ماوراءالطبیعه روبرو می‌شود.

دومینیک کوپر (Dominic Cooper) که پیش‌تر در سریال‌ها و فیلم‌هایی مانند، Mamma Mia، Agent Carter، The Devil's Double و The Duchess نقش‌آفرینی کرده است، نقش اصلی سریال را به عهده دارد.

در نظر داشته باشید که تابستان امسال، آغاز پخش فصل سوم سریال است و بدون شک اگر قصد شروع دیدن سریال Preacher را داشته باشید، باید از فصل اول و آغاز ماجرا با این سریال همراه شوید.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال Preacher

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D

فصل ششم سریال Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D نیز در تابستان امسال پخش شد و داستان کم‌کم به پایان خود نزدیک می‌شود. فصل هفتم آخرین فصلی هست که باید با کلسن و دیگر مأموران شیلد همراه باشیم.

فصل ششم از بهترین فصل‌های سریال به‌حساب می‌آید که به‌روزهای بعد از مرگ کولسن می‌پردازد. مثل همیشه، انتخاب بازیگران مشهور، از نکات بسیار مثبت سریال و محصولات مارول است.

شیلد داستان ایجنت‌های مختلفی است که در یک گروه مخفی دولتی، به مبارزه به نیروهای فرازمینی و خطرناک می‌پردازند. کلارک گرگ (Clark Gregg)، مثل اغلب تولیدات مارول، نقش کلسن را به عهده دارد و کلوئی بنت (Chloe Bennet) نیز نقش اول سریال است که در کاراکتر کوئیک هنرنمایی می‌کند. کوئیک از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول به‌حساب می‌آید که هنوز در فیلم‌های سینمایی این شرکت استفاده نشده است.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB,Marvel
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D

Light as a Feather

Light as a Feather نام یک بازی کودکانه و کم بیش ترسناک است که اغلب در جشن هالووین اجرا می‌شود. این سریال نیز به داستان این بازی و اتفاقات بعد از آن اختصاص دارد.

Light as a Feather را می‌توان در ژانر تریلر و هیجانی قرارداد که البته بیشتر نظر نوجوانان را به خود جلب خواهد کرد. انتخاب بازیگران نیز از میان مشهورترین شخصیت‌های جوان و نوجوان اینستاگرام انجام‌شده که به جذابیت سریال افزوده است.

هشت قسمت اول از فصل دوم سریال Light as a Feather، در تابستان امسال قابل دانلود است. لیانا لیبراتو (Liana Liberato)، هیلی رم (Haley Ramm)، برایان جو (Brianne Tju)، جوردن رودریگز (Jordan Rodrigues)، پیتون لیست (Peyton List) و کایرا کاسارین (Kira Kosarin)، بازیگران اصلی سریال Light as a Feather هستند.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
Light as a Feather

America's Got Talent

America's Got Talent یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی است که مدت‌ها است در آمریکا در حال پخش است و به شهرتی جهانی رسیده. بسیاری از کشورهای، نمونه‌ای از این سریال را به‌صورت رسمی و با اجازه از سازنده اصلی، در حال پخش دارند.

نمونه ایرانی این سریال نیز به سطحی پایین‌تر و البته بدون هیچ‌گونه اشاره به کپی‌برداری از سازنده اصلی، در حال پخش است و البته به محبوبیتی زیاد رسیده است. به‌هرحال در نظر داشته باشید که نسخه اصلی این مجموعه از کیفیتی بالاتر از تمامی نمونه‌های کپی برخوردار است و بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

داوران و مجریان برنامه America's Got Talent در سال ۲۰۱۹ تغییرات زیادی داشته‌اند. تری کروز (Terry Crews) به‌عنوان مجری برنامه استخدام شده است و علاوه بر سایمون کاول (Simon Cowell) و هاوی مندل (Howie Mandel)، گابریلی یونیون (Gabrielle Union) و جولیانا هاف (Julianne Hough) نیز در این مجموعه به داوری مسابقات مشغول هستند.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
امریکن گات تلنت

Mindhunter

از زمان ارائه فصل اول سریال بسیار محبوب و جنایی Mindhunter، نزدیک به دو سال می‌گذرد و به نظر می‌رسد در اواخر تابستان امسال بالاخره شاهد ارائه فصل دوم Mindhunter باشیم.

داستان سریال Mindhunter در اوایل دهه هفتاد میلادی آمریکا اتفاق می‌افتد و به کشف جرایم جنایی مشهور آن دوره می‌پردازد. شکل مستندگونه سریال و طنز مخفی دیالوگ‌ها باعث شده تا Mindhunter از محبوب‌ترین سریال‌های پلیسی چند سال اخیر باشد.

جاناتان گراف (Jonathan Groff)، هالت مک‌کالانی (Holt McCallany)، استیسی روکا (Stacey Roca)، هانا گراس (Hannah Gross) و آنا تورو (Anna Torv)، در فصل دوم سریال Mindhunter ایفای نقش خواهند کرد.

سریال,سریال خارجی,بهترین سریال خارجی,سریال 98,IMDB
سریال جنایی Mindhunter

برترین ها

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها