رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457203

نجات معجزه آسای یک زن پس از سقوط از هواپیما

ساعت 24- یک زن که با هدف چتربازی از یک هواپیما به بیرون پریده بود، پس از باز نشن هر دو چتر نجات خود و سقوط روی زمین به طرزی معجزه آسا زنده ماند.

style="text-align:justify">یک زن که با هدف چتربازی از یک هواپیما به بیرون پریده بود، پس از باز نشن هر دو چتر نجات خود و سقوط روی زمین به طرزی معجزه آسا زنده ماند.

پس از عدم موفقیت هر دو چتر نجات، این زن 1.5 کیلومتر را بین زمین و هوا پیمود و در منطقه ای جنگلی سقوط کرد.

این زن که 30 ساله است در شهر کبک کانادا یک شیرجه معمولی را آغاز کرد اما محاسبات وی خوب پیش نرفت و به جای باز شدن چترها بین زمین و آسمان در موقعیتی وحشتناک گیر کرد. حتی تصورش بسیار ترسناک است که فردی بین زمین و آسمان معلق شود و نتواند خود را نجات دهد.او از آغاز تا پایان بیش از 1.5 کیلومتر را طی کرد. بر اساس گزارشها او دچار شکستگی استخوان و ایجاد مشکل در چند مهره بدنش شد. این زن که دنیس دمر نام دارد به رادیو کانادا گفت: "این یک معجزه است. من نمی دانم که چگونه یک شخص می تواند از سقوط هواپیمایی مانند آن زنده بماند."

اما اگر فکر می کنید مرگ بر ار سقوط بدون باز شدن چتر نجات موضوعی نایاب است، سخت در اشتباهید چرا که تنها طی سال گذشته 13 سقوط کشنده در آمریکا رخ داده است که رقمی بسیار زیاد به نظر می رسد ، البته این را هم فراموش نکنید که آمریکا به طور میانگین سالانه بیش از 3.3 میلیون پرش ثبت می کند.

با وجود این که چتربازی یکی از پرریسک ترین ورزشهای دنیاست، اما باز هم بسیاری از افراد هر سال برای پرش از هواپیما با چتر نجات ثبت نام می کنند.

انتخاب

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها