رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468638

ترافیک در محور کندوان نیمه‌سنگین است

ساعت24 - ترافیک در محور کندوان-هزارچم و بالعکس نیمه سنگین است و در مسیر سدکرج تا گچسر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

ترافیک
style="text-align:right">ترافیک در محور کندوان-هزارچم و بالعکس نیمه سنگین است و در مسیر سدکرج تا گچسر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

رضا گودرزی رئیس پلیش راه استان البرز در رابطه با وضعیت ترافیکی استان البرز گفت: از عوارضی قدیم تهران تا کیلومتر بیست و پنج آزادراه تهران-کرج ترافیک به شکل روان در جریان است و همچنین ترافیک از کیلومتر بیست و پنج آزادراه تهران-کرج تا مرکز کرج نیز روان گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در محور کندوان-هزارچم و بالعکس نیمه سنگین است و در مسیر سد کرج تا گچسر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

گودرزی گفت: محور آبیک-قزوین هم دارای ترافیک روان است و مشکلی در این مسیر نداریم و ترافیک از کرج تا پایانه شهید کلانتری هم روان است.

گودرزی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج-چالوس افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه الی ساعت2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده های البرز مستقر شده اند و از رانندگان می خواهیم با توجه به شرایط ترافیک سنگین با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها