رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470439

با حضور وزیر کار؛

بنیاد کارآفرینی بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز بکار کرد

ساعت 24-بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دبیر شورای عالی فضای مجازی افتتاح شد.

اولین بنیاد ملی توسعه فناوری با محوریت بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ آبان ماه) با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار آغاز به کار کرد.

این نهاد پس از افتتاح بنیاد ملی کارآفرینی در حوزه محتوای دیجیتال، به عنوان دومین نهاد توسعه اشتغال پایدار در رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شده است.

بنیاد ملی کارآفرینی توسعه فناوری با مشارکت وزارت کار و سازمان صنعتی ملل متحد ( یونیدو ) در قالب یک برنامه مشترک برای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در ایران طراحی شده است.

اهداف و برنامه های توسعه ای این بنیاد در حوزه های پژوهش، آموزش و تجاری سازی فناوری های نوین است و همچنین با ایجاد مدارس بلاکچین، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، درنهایت منجر به ایجاد و پیشبرد کسب و کارهای نوپا و فناورانه خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها