رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479918

«آنتونی استوکس» به پرسپولیس پیوست

ساعت 24 -مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه برای حضور در تمرینات این تیم وارد تهران خواهد شد.

style="text-align:justify"> حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: یک روز قبل از اتمام نقل و انتقالات با آنتونی استوکس توافق شد و او پیش نویس قرارداد را که شامل مبلغ و ۲ بند مهم بود را امضا کرد. در ادامه نمایندگان باشگاه به دوبی رفتند و ضمن بررسی برخی موارد حقوقی و توافق بر سر جزئیات و بندهای قرارداد که با نظارت مدیرعامل انجام شد با استوکس و نمایندگانش نهایی شد.

قدوسی تصریح کرد: ما از نمایندگان استوکس هم تشکر می کنیم که در زمینه بندهای قرارداد نهایت تعامل را داشته و خود بازیکن هم با چنین قراردادی که از هر لحاظ خوب به نظر می رسد بسته شود و مخالفتی با خواسته های باشگاه نداشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:دیشب توافق با استوکس نهایی شد و قرارداد از سوی وی به امضا رسید. امروز هم آقای انصاری فرد این قرارداد را به امضا رساند و پیوستن استوکس به پرسپولیس قطعی شده است. بنابراین با تهیه بلیت از سوی باشگاه، آنتونی استوکس فردا راهی تهران می شود.

وی در پایان گفت: قرارداد با این مهاجم یکی از بهترین قراردادهای ممکن خواهد بود و در این باره خود بازیکن و مدیرعامل باشگاه مسائل را تشریح خواهند کرد. از همکاری همه عزیزان و نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکن و افرادی که مشاوره های لازمه را در این مسیر دادند ممنونیم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها