رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497223

اولین تذکر در مجلس یازدهم/میرتاج الدینی: کسانیکه در فراکسیون اکثریت رای نیاوردند، نباید در صحن کاندیدا شوند /تقوی: تذکر رد میشود، همه در مجلس آزادند

ساعت 24-نماینده مردم تبریز اولین تذکر را در مجلس یازدهم بیان کرد و این تذکر را به بحث پیروی نکردن اعضای فراکسیون اکثریت به تصمیم فراکسیونی برای انتخابات هیئت رئیسه اختصاص داد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در تذکری اعلام کرد: یکی از مواد آیین نامه این است که شأن مجلس را دوستان و نمایندگان رعایت کنند. ما دیروز در فراکسیون اکثریت ۳ الی ۴ ساعت جلسه داشتیم، قرار اخلاقی و تعهد اخلاقی ما این بود که کسانی که در فراکسیون اکثریت رای نیاوردند، دوباره در صحن مجلس نامزد نشوند.

او گفت: شما در اول نطقتان عالی گفتید که باید از خودمان شروع کنیم. در مورد نواب و ریاست مجلس، وقتی آنجا تعهد اخلاقی داریم، اینجا نباید کاندید شویم.

رئیس سنی مجلس یازدهم در پاسخ به این تذکر گفت:کسی اینجا ممنوعیت ایجاد نکرده است و الان یک عده آمده اند ثبت نام کرده اند و مسئولیتش با خود آقایان است. حالا اگر آقایان به فراکسیون متععهد نیستند، خود آقایان میدانند. بنابراین تذکر شما رد میشود و همه در مجلس آزاد هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها