رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507717

جدیدترین قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران/ مشتری اصلی واحدهای نوساز چه کسانی هستند؟

ساعت24-برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

هرچند در مجموع حجم عرضه املاک فروشی نسبت به تابستان سال گذشته از سوی واسطه‌های ملکی به مراتب کمتر ارزیابی می‌شود، اما در عین حال میزان این عرضه به حدی است که جست‌وجوگران بازار مسکن که قصدشان برای خرید جدی است را تا حدودی راضی کند. البته وضعیت عرضه در مناطق ۲، ۴ و ۵ تهران و نیز مناطق ارزان‌تر به‌ویژه محله‌های قیمت ‌مناسب واقع در مناطق ۷ تا ۱۴ به مراتب بهتر از سایر مناطق شهر تهران است، اما با این وجود در سایر مناطق نیز دامنه فایل‌های موجود برای جست‌وجو در گروه‌های متراژی مختلف نسبتا قابل قبول است و از هر گروه متراژی، آپارتمان‌های عرضه شده با سن بنای مختلف وجود دارد.

در عین حال عرضه آپارتمان نوساز در بازار مسکن فعلی تقریبا در همه مناطق اندک است، اما این موضوع با توجه به قیمت‌های تند پیشنهادی فروش نوسازها، لطمه چندانی برای متقاضیان خرید مسکن نداشته است، چراکه آنها در حالت بالفعل تلاش برای یافتن آپارتمان نوساز با قیمت قابل قبول را عمدتا کنار گذاشته‌اند و از خیر خرید در املاک کلید نخورده گذشته‌اند.

گفته می‌شود مشتری اصلی معدود واحدهای نوساز عرضه شده در بازار مسکن، سوداگرانی هستند که قصد فروش فوری این املاک در مدت باقی‌مانده از تابستان را دارند، هرچند طبعا در کنار این گروه همواره تقاضای مصرفی نیز از خرید آپارتمان نوساز مشروط بر اینکه قیمت پیشنهادی آن مناسب باشد، استقبال می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها