رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 511919

شخصیت شناسی افراد براساس رنگ اتاق خوابشان!

ساعت24-آیا می دانید که رنگ اتاق خواب بر روحیه شما تاثیر می گذارد و هر رنگ می تواند به عنوان ابزاری برای شخصیت شناسی افراد استفاده شود

خبر
اگر چه قوانینی برای رنگ اتاق خواب و باید ها و نباید های آن وجود دارد اما هر فردی رنگ اتاق خواب خود را مطابق علاقه و تمایلاتش انتخاب می کند. بنابراین از بین رنگ های زیر, رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا شخصیت شما مشخص شود:

خاکستری , زرد , نارنجی , آبی , کرم , مشکی , سبز

1. خاکستری

دیوارهای خاکستری رنگ، آرام بخش هستند. اگر رنگ خاکستری را انتخاب کرده اید، شما فردی مینیمالیست minimalist هستید، بدین معنی که به طرح های ساده و آخرین مد روز تمایل بیشتری نشان می دهید. شما فرد سخت کوشی هستید که از اتاق خواب برای به دست آوردن انرژی دوباره و از تکنولوژی و شیوه های جدید برای ساده کردن زندگی خود استفاده می کنید.

2. زرد

اگر رنگ زرد را انتخاب کرده اید، شما فردی کمال گرا و بلند پرواز هستید که رویاهای زیادی را در سر می پرورانید. با توانایی ذهنی بالایی که دارید، در کارهایی که با تخیل و انتزاع گرایی در ارتباط اند، موفق خواهید بود. افراد در کنار شما احساس امنیت و آرامش می کنند. انتخاب رنگ زرد بدین معنی است که شما می خواهید زمان بیشتری را به آرامش و مراقبه، فکر کردن و رویاپردازی در اتاق خود بپردازید.

3. نارنجی

افرادی که رنگ نارنجی را دوست دارند، افرادی اجتماعی و نترس هستند. شما عاشق ماجراجویی، مسافرت و ملاقات افراد جدید هستید. اتاق های رنگ نارنجی فضایی گرم و با حرارت دارند.

4. آبی

درجه رنگ های مختلفی برای آبی وجود دارد اما اکثر افرادی که اتاق خود را آبی می کنند در یک چیز مشترک اند: نیاز به آرامش و هماهنگی. اگر آبی را انتخاب می کنید، شما فردی وفادار هستید که دوستان قدیمی زیادی دارید و به عادات و خاطرات زندگی خود نیز اهمیت بسیاری می دهید. شما دوست دارید در فضایی مرتب و منظم به سر ببرید.

5. کرم

اگر این رنگ را انتخاب کرده اید بدین معنا است که شما فردی با اعتماد به نفس، خاکی و صادقی هستید که به خاطر روحیه سخاوتمندانه تان افراد زیادی را به خود جذب می کنید. شما در اتاق خوابی به رنگ کرم یا موکا آرام خواهید گرفت و حس طبیعت را بیشتر احساس خواهید کرد.

6. مشکی

آیا مشکی رنگ مورد علاقه شما برای اتاق است؟ باید بگوییم که شما فردی مبهم، مرموز و به همان نسبت جذاب هستید. قدرت و اعتبار دو عنصری است که در زندگی شما نقش زیادی را ایفا می کنند. مشکی بهترین رنگ برای محیطی دنج، امن و دوستانه است.

7. سبز

اگر انتخاب رنگ شما سبز است، فردی هستید که به سادگی می تواند با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم کند. صبر شما برای اطرافیان تان قابل تحسین است. رنگ سبز به عنوان آرامش بخش ترین رنگ در میان رنگ ها شناخته می شود که درجات مختلفی دارد و تمام آنها استرس و تنش را از محیط دور می کنند. آیا اخیرا زندگی شما دچار بی نظمی و اغتشاش شده است؟ با انتخاب این رنگ برای دیوارها، آرامش و نشاط را به خانه خود راه دهید.

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها