رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 513341

شخصیت شناسی افراد براساس ماه تولد

ساعت24-شخصیت شناسی افراد, روش های مختلفی دارد. یکی از انواع شخصیت شناسی, کمک گرفتن از ماه تولد افراد می باشد

خبر
اینکه متولدان هر ماه، یک سری خصوصیات روحی و عاطفی و اخلاقی مشترک دارند را باور دارید؟ راستش اگر کمی در مورد خصوصیات اخلاقی و ویژگی های ذهنی و رفتاری افرادی که در یک ماه از سال به دنیا آمده اند، دقت کنید، به نتایج جالبی می رسید. البته در هر موردی، استثناء هم وجود دارد.

فروردین : در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید

آنها به دنبال دست یافتن به خواسته ها و برآورده ساختن توقعات خود هستند و در این زمینه، بسیار خودمحور و شاید خودبین به شما می آیند. در مورد اینکه متولدان فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست بیاورند، احتیاط کنید و گرنه به همان آسانی نیز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش تان می کنند. آنها به سمت افرادی جذب می شوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز برای آنها به منزله آغازی جدید است، پس آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره ای از سوی آنها باشید.

مقابل آنها، محکم و بااراده ظاهر شوید و همیشه آنها را تحسین کنید و بر این مسئله که به وجودشان افتخار می کنید، تاکید کنید. هرگز پاپیچ آنها نشوید و در کارهای خصوصی شان دخالت نکنید و آنها را مورد انتقاد تخریب کننده قرار ندهید؛ دوستان شان را بپذیرید و از آنها بیهوده و بی اساس خرده نگیرید.

اردیبهشت : حس حسادت اردیبهشتی ها را تحریک نکنید

متولدان اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونی شان هستند و همزمان به احساسات طرف مقابل شان نیز احترام کامل می گذارند. از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت خواهند بود. آنها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آنها بسیار ارزشمند است، پس تا جای ممکن، غذاهای مورد علاقه شان را بپزید. برای راه یافتن به قلب همسر اردیبهشتی خود محیطی خیال انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه ای دنج در خانه تان فراهم آورید و محبت کردن و به اصطلاح لی لی به لالا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید.

آنها به طور معمول یاد دوستان شان هستند (البته دیده شده اردیبهشتی هایی که چندان هم باوفا نبوده اند!) و هرگز نمی گذارند که آنها به حال خود رها شوند، پس شما هم در همه حال حامی و یاور آنها باشید. آنها بسیار سخاوتمند هستند، به خصوص نسبت به همسر و عزیزان شان، پس انتظار گرفتن هدایای متعدد را از سوی آنها داشته باشید. بی جهت و ناخالصانه آنها را تحسین نکنید؛ آنها هنگام آغاز ارتباط، بسیار آرام پیش می روند اما اگر در همراهی آنها صبر و حوصله به خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و همیشگی آنها مواجه خواهید شد.

خرداد : متولدان این ماه به سمت افرادی فرهیخته جذب می شوند

آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می آیند. برای راه یافتن به قلب آنها، باید سخت تلاش کنید، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشی استقبال می کنند؛ آنها براساس ذات و خمیره وجودی خود به سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب می شوند. آنها از گفت و گوهای طولانی لذت می برند.

اگر مایلید ارتباط تان را با آنها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آنها را به حال خود رها کنید و درحقیقت، آنها را از آزادی طبیعی شان محروم نسازید. همیشه چیزهای تازه و جدیدی برای شان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند، در غیر این صورت به محض کسل شدن از طرف مقابل شان دل زده می شوند و بی درنگ، آن ارتباط رنگ کهنگی به خود می گیرد. زمانی که آنها با شما حرف می زنند، شنونده خوبی برای شان باشید؛ از پیروی از آداب قدیمی و کهنه دست بکشید و در عوض با جریان نوین روز پیش بروید تا همیشه در قلب شان جای خاصی داشته باشید.

تیر : تحت هیچ شرایطی فرد متولد تیرماه را دست نیندازید

متولدین تیرماه برای دست یابی و رسیدن به خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هستند. آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می برند؛ به آنها توجه زیادی نشان دهید؛ آنها از اینکه ساعات طولانی را با همسر یا عزیزان شان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند، خیلی به وجد می آیند. آنها عاشق خانه و خانواده شان هستند؛ همیشه تاریخ های مهم مثل سالگرد تولد، ازدواج یا اولین روز آشنایی تان را به یاد داشته باشید و به آنها هدیه بدهید.

آنها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل دوستان خود قرار بگیرند. پس به آنها عشق بی قید و شرط بورزید و محبت کنید. آنها از دریافت کارت های تبریک در مواقع مختلف لذت می برند؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی، آنها را دست نیندازید و سر به سرشان نگذارید چون ممکن است شوخی های شما را خیلی جدی بگیرند و احساسات شان خدشه دار شود. اگر موقعیت و شرایط مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد، ممکن است برخی مواقع خاص تبدیل به افرادی اهل خدعه شوند. آنها روابط دوستانه تدریجی را ترجیح می دهند؛ همواره به اعضای خانواده آنها احترام بگذارید تا مورد احترام آنها قرار بگیرید.

مرداد : مردادی ها عاشق دریافت گل، هدیه و توجه هستند

متولدین مردادماه برای رسیدن به خواسته های خود مایل اند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض طرف مقابل شان را طلب می کنند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی و کمالات آنها به حد کافی تعریف می کنید. آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند و مایل اند همیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به خود اختصاص دهند؛ از این رو در یک رستوران، میزها و صندلی های وسط را انتخاب می کنند تا در معرض دید همه قرار داشته باشند. آنها افرادی بسیار پرجنب و جوش و فعال هستند، بنابراین ساعات خواب شان کمتر از حد معمول است. در کنار آنها تا جای ممکن همراه و صبور باشید، زیرا آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتباط هستند. یادتان نرود رابطه خود را با آنها باید حسابی مدیریت کنید.

شهریور : شهریوری ها و یک زندگی آرام و بدون ماجرا

متولدین شهریورماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می کنند. آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابل شان هستند و در کنار آنها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل با آنها باید رفتار کنید. از آنجایی که آنها از به هم ریختگی، بی نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگی شان را تمیز و مرتب نگه دارید.

آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزان شان نیستند، باید اطمینان حاصل کنند که شما صمیمی ترین و بهترین دوستشان نیز هستید. هرگز به اجبار غذا و خوراکی به آنها ندهید که دوست ندارند چون آنها نسبت به برنامه غذایی و سلامت و تندرستی شان بسیار حساس هستند. آنها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگیرند.

مهر : برای گرفتن هر تصمیمی به یک فرد متولد مهرماه فرصت دهید

متولدین مهرماه برای دست یافتن به منتهای آرزوی خود در یک رابطه زناشویی، به دنبال ابراز علاقه های گرم و صمیمانه از سوی همسر خود هستند و از محیط های رمانتیک و خیال انگیز لذت زیادی می برند. اگر می خواهید راهی به قلب آنها باز کنید، باید میزان علاقه تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، در این صورت مورد تحسین آنها قرار خواهید گرفت. همیشه و در همه حال به آنها توجه داشته باشید و از نقاط قوت شخصیت او تعریف کنید و قبل از شروع هرکاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه ای حرفی برای گفتن دارند. آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی دلیل امروز و فردا می کنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می اندازند.

از این رو، در تصمیم گیری ها تا حدی مغرور و متکبر می شوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید. آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند. ضمن اینکه دوستانه به او، گذشتن زمان و امکان از دست رفتن فرصت های زندگی را یادآوری می کنید، کمی هم صبور باشید و به او زمان بدهید.

آبان : براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع تر دل می کنند

متولدین آبان ماه برای انجام کارها و رسیدن به خواسته های خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل می کنند و درواقع، به همان سرعتی که دل می بازند، سریع تر دل می کنند! آنها در مورد ازدواج، معمولا خواهان عشق در یک نگاه هستند و به سرعت عاشق می شوند. همیشه آماده باشید تا در مورد عمیق ترین خواسته های درونی، اسرار زندگی و رویاهای شخصی تان با آنها صحبت و تبادل نظر کنید؛ آنها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجود همسر خود هستند.

آنها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آنها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می خورید. بعضی از آنها هنگام کار مایل اند موسیقی بشنوند؛ مردان متولد آبان ماه مایل اند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه ببینند تا خیال شان راحت شود. هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه با واکنشی به مراتب بدتر از سوی آنها مواجه خواهید شد و به سرعت و قبل از آنکه دریابید چه اتفاقی افتاده، ممکن است در ارتباط با همسر آبان ماهی خود دچار معضل شوید. درحقیقت، سریع دل بستن و سریع تر دل کندن، یکی از خصلت ها و ویژگی های آنها محسوب می شود.

آذر : متولد آذرماه عاشق پیاده روی و رفتن به پیک نیک است

متولدین آذرماه برای دست یابی به اهداف و خواسته های خود، به دنبال یادآوری های مداوم هستند. به آنها آزادی کامل دهید و با چون و چراهای بی دلیل و غیرمنطقی خود، هرگز مانع پیشرفت و موفقیت شان نشوید. آنها از پیاده روی های طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی لذت می برند و از سفرهای کوتاه و گشت و گذارهای خانوادگی در طبیعت انرژی می گیرند و مایل اند تعطیلات آخر هفته شان را خارج از شهر سپری کنند.

آنها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوش شان می آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مرده به خود بگیرید، درواقع به دست خود آنها را از خود فراری داده اید. آنها اهل سر به سر گذاشتن با دیگران بوده و اهل لطیفه گویی و مزاح هستند، پس شما هم این ویژگی ها را در خود تقویت کنید. هرگز اشتباهات و خطاهای شان را بی پرده و مستقیم به آنها گوشزد نکنید وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور می شوند؛ برای تذکر دادن به آنها در مورد اشتباهات شان محیط مناسبی در خانه به وجود بیاورید و بحث را برنامه ریزی و مدیریت کنید. آنها از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدشان می آید؛ هرگز آنها را با عجله و شتاب زده وادار به انجام کاری نکنید، آنها برای انجام هرکاری به زمان نیاز دارند و باید با آرامش خاطر کامل هرکاری را صورت دهند.

دی : سر قول خود به دی ماهی ها بمانید

متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود. سر و وضع ظاهری برای آنها، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است، از این رو برای راه یافتن به قلب شان باید دریابید که چه چیزی را دوست دارند، سپس خود را به آن شکل درآورید. آنها علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم لازم است به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید.

درضمن آنها همیشه دوست دارند مدیر و رئیس باشند. آنها خواهان دریافت هدیه هستند، ولی تنها از گرفتن کادوهای گران قیمت به وجد می آیند؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را تحت فشار نگذارید چون بسیار خشمگین و بدخلق می شوند و طغیان های عصبانیت شان غیرقابل کنترل است. آنها در پذیرفتن هرگونه مسئولیت و تعهدی، بسیار کند عمل می کنند، پس در زندگی با فرد متولد دی، صبر و حوصله زیاد به خرج دهید.

بهمن : بهمنی ها حساس و نکته سنج هستند

متولدین بهمن ماه برای موفقیت و احساس رضایت در زندگی خود، نیاز به همسری ماجراجو و اهل مخاطره و ریسک دارند. آنها برای پیشرفت و موفقیت به فضای عمل گسترده ای نیاز دارند وگرنه غمگین و افسرده می شوند. آنها از درگیر شدن در علت ها و معلول ها لذت می برند، پس طوری عمل کنید که نشان دهید که به این علاقه شان اهمیت می دهید.

آنها از چیزهای پیش بینی نشده و غیرمترقبه لذت می برند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند؛ آنها در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر به فردی به وجد می آیند. آنها از صحبت و گفت و گو لذت می برند، پس هنگام صحبت شان، آنها را تشویق به ادامه دادن بحث کنید. نسبت به آنها خیلی سخت گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خود را گم می کنند؛ در عین حال تمایل به پرحرفی و به اصطلاح روده درازی کردن در آنها وجود دارد.

اسفند : یک اسفند ماهی را به تماشای فیلم اکشن نبرید

متولدین اسفند ماه برای رسیدن به خواسته های خود، به وفور تغییر عقیده می دهند و از این شاخه به آن شاخه می پرند. آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه های لذت می برند و این مکان ها درواقع پاتوق مورد علاقه شان محسوب می شود. آنها از تماشای فیلم های سوزناک و رمانتیک به وجد می آیند. از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم های اکشن و پرزدوخورد نبرید.

آنها برای ازدواج هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمی شوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی دارند. تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا آزرده خاطر و دلخور نشوند و هرگز با تندی با همسر اسفندی خود رفتار نکنید، خلاصه اینکه کمی هوای آنها را بیشتر داشته باشید! آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسائل مالی ندارند و ترجیح می دهند که این طور مسائل را به شریک زندگی شان بسپارند و خود از آن دور بمانند.

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها