رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512563

پارتیشن های شیشه ای قابل حمل چه مزیت هایی دارند؟

رپورتاژ تبلیغی / یکی از سبک های دکوراسیون داخلی، سبک مدرن بوده که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سبک از طراحی به ویژه برای فضاهای بزرگ و سالن های فلت و یکپارچه مورد توجه قرار گرفته است. در این بین برخی از افراد ترجیح می دهند به فراخور نیازشان این فضا را به چند بخش تقسیم کنند.

پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای این افراد به شمار می رود. در ادامه به بررسی هشت مزیت رایج که می توانید انتظار داشته باشید هنگام نصب پارتیشن شیشه ای متحرک در فضای دفتر کار خود از آن ها بهره مند شوید، می پردازیم:

1. متناسب با نیازهای مشتریان، فضای خودرا تغییر دهید

یکی از مهم ترین مزیت نصب پارتیشن های شیشه ای که بسیار مورد توجه مالکان ساختمان های مسکونی و اداری قرار گرفته است، سهولت انتقال آن ها به موقعیت های جدید است.

پارتیشن های قابل حمل این امکان را فراهم می کنند که برای تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کارتان آزادی عمل بیشتری داشته باشید و بتوانید راحت تر از پارتیشن های اداری قدیمی (که ثابت و غیر قابل حمل بودند) طراحی داخلی فضای کار خود را تغییر دهید.

به عنوان مثال با استفاده از دیوار های شیشه ای قابل حمل، می توانید فضا را به بخش های کوچک تری تفکیک کنید و در یک فضای فلت و بزرگ چند فضای مختلف به وجود آورید؛ به این ترتیب فضای اولیه به محیطی با چند اتاق کوچک (شامل یک اتاق کنفرانس و یک اتاق ملاقات) تبدیل می شوند.

2. عایق صدا

یک مشکل که اغلب فضاهای کاری مدرن و یکپارچه با آن رو به رو هستند، سر و صدای زیاد است. حل این مشکل با دیوار خشک (drywall) و یا فناوری های سنتی دیگری بدون تغییر ماهیت باز فضا، کار دشواری است. پارتیشن شیشه ای تترا گلس به مالکان ساختمان این امکان را می دهد که صدای محیط را در فضاهای بزرگ خنثی کنند، بدون اینکه ظاهر اصلی را تغییر بدهند.

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای، می توانید در حالی که تمام ویژگی های مثبت یک دفتر دلباز را حفظ کرده اید، به میزان قابل توجهی صدای محیط را کاهش دهید. قابلیت حمل این پارتیشن ها، شما را قادر می سازد تا زمانی که به نتیجه مطلوب نرسیدید، آزمایش کنید و نیازی به کمک گرفتن از طراحان داخلی نخواهید داشت.

3. بازسازی با هزینه کم

اگر می خواهید در پاسخ به درخواست مشتری، داخل فضای تجاری خود را تغییر داده یا در آینده آن را برای مخاطبان خود جذاب تر کنید، این پارتیشن ها می توانند پیشنهاد مقرون به صرفه ای باشند. از آن جایی که این پارتیشن ها با در نظر گرفتن قابلیت حمل و نقل طراحی شده اند، می توان آن ها را خیلی سریع تر از پارتیشن های سنتی جا به جا کرد؛ بدون این که نیازی به استفاده از ابزارهای خاص یا تعطیل کردن ساختمان برای کارهای نوسازی طولانی باشد.

4. زیبا سازی محیط

این پارتیشن های شیشه ای فضای داخلی دفتر کار شما را برای هر نوع طراحی که شما می خواهید در یک فضای تجاری یا اداری داشته باشید، جذاب تر می کنند و باعث جذب بیشتر مشتریان در همه صنایع می شوند.

پارتیشن های دیوار خشک روشی آسان برای ایجاد طرح های مختلف در ساختمان های تجاری را ارائه می دهند. علیرغم این قضیه، که آن ها باید هر زمان که طرح جدیدی خواسته شد از هم باز شده و دوباره سر هم و نصب شوند، بسیار محبوب هستند. با این حال، پارتیشن های شیشه ای، چه از نوع قابل حمل و چه از نوع ثابت، از نظر زیبایی جلوه خاصی به محیط بخشیده و با اصول و قواعد طراحی مدرن مطابقت دارند. با توجه به این نکته، منطقی است که اگر می خواهید فضای تجاری خود را به بخش های منظمی تفکیک کنید و از جذابیت آن برای مشتریان اطمینان داشته باشید، از این پارتیشن ها استفاده کنید.

5. نور طبیعی تر

این پارتیشن های شیشه ای ثابت و قابل حمل، برای فضاهای اداری این امکان را فراهم می سازند که نور طبیعی، حتی در تاریک ترین گوشه های آن نیز نفوذ کند. پارتیشن های قابل حمل به حداکثر رساندن میزان نور طبیعی کمک زیادی می کنند. اگر پس از نصب آن ها از نتیجه راضی نیستید، انتقال پارتیشن های مختلف به مکان های جدید برای بهبود شرایط و موقعیت موجود، یک کار نسبتاً ساده و کم هزینه خواهد بود.

6. انعطاف پذیری

یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها انعطاف پذیری آن ها است. این ویژگی شما ‌را قادر می سازد تا طراحی فضا را تغییر داده، بخشی از فضا را گسترش دهید و یا آن را کوچک تر کنید. همین طور می توانید قسمت های تازه ای به مکان اضافه کنید. یکی از نکات خوبی که در این باره وجود دارد این است که شما می توانید بدون هیچ هزینه اضافی و یا زحمت زیاد این پارتیشن ها را از هم جدا کنید.

7. آسان بودن نظافت

تمیز کردن این پارتیشن بسیار ساده و آسان است و نیاز به وسایل زیادی ندارد و شما می توانید با کمک شیشه پاک کن و پارچه به سادگی این پارتیشن ها را نظافت کنید.

8. تنوع در شکل

از بین مدل های مختلف پارتیشن های شیشه ای با ارتفاع های کوتاه، نیمه بلند و بلند، با چهارچوب و یا بدون چهارچوب قادر خواهید بود که مدل متناسب با خود را انتخاب کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها