رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 519233

بلوک سبک سیمانی چیست؟

رپورتاژ تبلیغی / کارخانه بلوک سبک مانا یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلوک سیمانی می باشد.

dir="RTL" style="margin-left:0in; margin-right:0in; text-align:right"> کارخانه بلوک سبک مانا یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلوک سیمانی می باشد، که توانسته است انواع بلوک سبک پوکه ای و بلوک سنگین ماسه ای را با بالاترین کیفیت و در طیف گسترده ای از ابعاد با تنوع قالب های بسیار زیاد، در تیراژ و تعداد بالا تولید کند.

این کارخانه با به کارگیری مدرن ترین تجهیزات و دستگاه ها در جهت تولید بلوک سبک سیمانی و تامین مصالح سبک و مستحکم مورد نیاز سازندگان و پیمانکاران توانسته است گامی مهم در جهت سبک سازی ساختمان ها و ایمن سازی آن ها بردارد

کیفیت بلوک سبک

کارخانه ی بلوک سبک مانا دارای واحد کنترل کیفیت مستقر در کارخانه می باشد که کیفیت بلوک های سیمانی این کارخانه را به صورت مستمر مورد ارزیابی و آزمایش قرار می دهد.

بلوک مانا دارای گواهی استاندارد معتبر از سازمان ملی استاندارد ایران و دیگر سازمان های ذی صلاح می باشد که در صورت درخواست مالکین و مهندسین ناظر پروژه ها، گواهی استاندارد بلوک سیمانی برای خریداران این شرکت صادر می شود.

قیمت بلوک سبک

بلوک مانا با تولید انبوه بلوک سبک و سنگین در مجموعه ی خود توانسته است هزینه های تولید را کاهش دهد و از این رو بلوک سیمانی را با قیمت بسیار مناسب عرضه کند.

یکی دیگر از وجوه تمایز بلوک مانا با دیگر تولید کنندگان قطعات بتنی درنحوه ی ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد. بلوک سبک مانا با راه اندازی پرتال خدمات مشتریان و بروز رسانی همیشگی وبسایتش توانسته است ارتباط با مشتریان خود را سهولت بخشد. در صورت نیاز به استعلام قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین می توانید به وبسایت بلوک مانا مراجعه نمایید و یا با واحد فروش این تولید کننده بلوک سیمانی تماس حاصل فرمایید.

انواع بلوک سبک

بلوک سبک مانا از نوع بلوک سبک پوکه ای می باشد، به این معنا که از پوکه معدنی در بتن مورد نیاز این بلوک بتنی استفاده می شود. پوکه معدنی از جمله سبک دانه هایی است که می تواند در تولید بتن استفاده شود تا ضمن حفظ استحکام چگالی کمتری داشته باشد. بلوک مانا در انواع بلوک سبک سه جداره، بلوک سبک دوجداره و بلوک سبک سه خانه و چند خانه عرضه میشود. که از نظر طول و عرض بلوک نیز می تواند متفاوت باشد.

بلوک های سبک مانا در انواع مختلف دیوارهای پیرامونی ، تیغه ای و سنگین تولید شده و دارای کاربرد های گسترده ای در انواع دیوارهای پوشش خارجی ،جدا کننده، نما ،دو جداره ،عایق ،ضد آتش می باشند.

استفاده از بلوک مانا با توجه به مقاومت حرارتی بالا باعث می شود تا اختاف دمای داخل ساختمان با سطح دیوار اختلاف پیدا نکرده و دیوار عملکرد تشعشعی نداشته باشد و شرایط آسایش را تامین می نماید.

ویژگی های بلوک سبک استاندارد

1) باید توانایی تحمل وزن دیوار را داشته باشد

2) باید توانایی تحمل وزن یا بار استاتیکی قطعات نما، پلاستر و سایر قطعات الحاقی مانند قفسه و کابینت نصب شده بر روی دیوار را داشته باشد.ضمناً تحمل باربری وزن قطعات و یا سنگ نصب شده بر روی دیوار که توسط چفت و بست ها (اسکوپ ها) و یا ملات پشت سنگ به دیوار منتقل می شود را داشته باشد.

3) مقاومت کافی در برابر ضربات مخصوصاً ضربات عمود بر صفحه دیوار راداشته باشد. از رایج ترین این ضربات ، تکان های ناشی از باز و بسته کردن درب و پنجره ها در ساختمان است. در صورتی که دیوار مقاومت کافی در برابر ضربه را نداشته باشد، دیوار در کنار فریم های درب و پنجره ترک خواهد خورد.

4) تحمل ایستایی در برابر نیروهای پایدار استاتیکی و فعال دینامیکی باد را داشته باشد.

5) مقاومت کافی در برابر تغییر شکل های ناشی از انقباض و انبساط حرارتی و تغییرات الاستیکی اسکلت ساختمان و تغییر شکلهای ارتجاعی را داشته باشد.

بلوکهای مانا طبق استاندارد ملی به شماره 7782 دارای حداقل مقاومت 20 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشند و دارای بیشترین مقاومت فشاری با توجه به سبکی و پایین بودن چگالی این بلوک می باشد. مقاومت فشاری تضمین کننده مقاومتهای لازم برای یک دیواراستاندارد غیر باربر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات این شرکت می‌توانید به سایت بلوک سبک مانا مراجعه کنید و یا از راه‌های ارتباطی زیر بهره ببرید:

آدرس: تهران، شهریار، باغستان، خ شهید کلهر

آدرس سایت : www.manablock.ir

تلفکس: 0912 215 31 71

ایمیل: info@manablock.ir

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها