رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 521654

چگونه از چاپ تقویم برای تبلیغات استفاده کنیم؟

رپورتاژ تبلیغی/این روزها استفاده از شیوه‌های نوین و جذاب برای تبلیغات و بازاریابی بسیار رایج است. چاپ روی اقلام کاربردی مختلف نظیر تقویم‌ها باعث شده است افراد بسیاری برای تبلیغات خود از چاپ تقویم 1400 استفاده کنند. درواقع شما با هدیه این تقویم‌های جذاب و زیبا، نگاه‌های بسیاری را به کسب‌وکار و تجارت خود جلب می‌کنید.

خبر
dir="RTL">این روزها استفاده از شیوه‌های نوین و جذاب برای تبلیغات و بازاریابی بسیار رایج است. چاپ روی اقلام کاربردی مختلف نظیر تقویم‌ها باعث شده است افراد بسیاری برای تبلیغات خود از چاپ تقویم 1400 استفاده کنند. درواقع شما با هدیه این تقویم‌های جذاب و زیبا، نگاه‌های بسیاری را به کسب‌وکار و تجارت خود جلب می‌کنید.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه از چاپ تقویم به‌عنوان هدایای تبلیغاتی حرفه‌ای استفاده کرده و کاربران بسیاری را برای خود دست‌وپا کنید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. سایت چاپو در کنار شماست که این ترفندها و تکنیک‌های طلایی را به شما بیاموزد.

تقویم‌های تبلیغاتی؛ آش دهان سوز!!

شاید بسیاری از افراد تصور کنند این تقویم‌ها و چاپ‌های تبلیغاتی روی آن‌ها آنچنان تأثیر شگفت‌انگیزی بر فروش و آمارهای شما ندارد! این درحالی‌است که همین ابزارهای تبلیغاتی ساده و گاها ارزان به شما کمک می‌کنند سنگ‌های بزرگی را در بازاریابی جابجا کنید. بنابراین اگر به شما گفته شد چاپ تقویم به منظور تبلیغات چندان آش دهان‌سوزی نیست، بدانید که حتما تجربه این کار را ندارند!

افرادی که از دریافت یک تقویم یا سررسید ناراحت می‌شوند!

تقریبا کسی را با این ویژگی‌ نخواهید یافت!

یکی از دلایلی که باعث می‌شود چاپ تقویم تبلیغاتی تا این اندازه رواج داشته باشد، کاربردی‌بودن آن است. درواقع شما با هر نوع مشغله و فعالیتی از دریافت یک تقویم و سررسید هدیه خوشحال می‌شوید.

در این صورت با صرف کمترین هزینه ممکن توانسته‌اید سلیقه شمار زیادی از مخاطبان خود را یک‌جا به دست آورید. این درحالی‌است که دیگر هدایای سازمانی این ویژگی را ندارند.

با یک تیر چند نشانه بزنید

یکی از مزایایی که استفاده از تقویم‌های تبلیغاتی را منحصربه‌فرد می‌کند، تنوع مناسبی است که کاربر با توجه به سلیقه و علاقه‌مندی‌های مخاطبان خود در نظر می‌گیرد. مخاطبان شما مدیران ارشد شرکت‌ها هستند؟ بی‌شک تقدیم یک تقویم دیواری به این قبیل افراد کار هوشمندانه‌ای نیست! در عوض از تقویم‌های جذاب و زیبای رومیزی استفاده کنید.

در شمار تقویم‌ها حتما می‌توانید انواع سال‌نامه‌ها و سررسیدهای جذاب و فوق‌العاده‌ای را ببینید که از قیمت‌های بسیار زیاد تا انواع مقرون‌به‌صرفه دسته‌بندی می‌شوند. بسته به اینکه مخاطبان هدف شما چه سلیقه‌ای دارند می‌توانید طرح، رنگ و ابعاد مختلفی را در نظر بگیرید.

جالب است بدانید تقریبا تمامی شرکت‌ها از چاپ تقویم به‌صورت سررسید و سال‌نامه استفاده کرده و اهداف بازاریابی و تبلیغاتی خود را پیگیری می‌کنند.

در بین تمامی نمونه‌های چاپ تقویم، تقویم‌های دیواری از بسیاری از نمونه‌ها ارزان‌تر هستند. به همین علت برای تبلیغات گسترده مخصوصا برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و خرده‌پا مناسب خواهند بود. از دیگر نکاتی که به یک سفارش بهتر کمک می‌کند آن است که در هر یک از انواع این تقویم‌ها تنوع بسیاری نیز وجود دارد.

طراحی تقویم تبلیغاتی را انحصاری کنید

طراحی این تقویم‌ها نیازمند سلیقه، زمان و هزینه بیشتری است؛ با این وجود یک گزینه عالی و حرفه‌ای برای بازاریابی و تبلیغات سودمند محسوب می‌شوند. این فرصت طلایی را دارید تصویر زمینه و متونی که در قسمت‌های مختلف به کار می‌رود را انتخاب کنید.

شاید تصور کنید سفارش تقویم‌های از پیش طراحی‌شده بسیار آسان است؛ درحالی‌که تأثیرات و کارآیی‌های تقویم‌هایی با طراحی اختصاصی خود شما کارآمدتر خواهد بود؛ چراکه شما با آگاهی از سلیقه و برخی نکات در خصوص مشتریان خود نیازهای آنان را برآورده می‌کنید. در این صورت آن‌ها را به حفظ و نگهداری هدایای خود تشویق کنید.

چاقوی بدون دسته نسازید!

اینکه شما هزینه و زمان زیادی را صرف طراحی و چاپ تقویم‌های تبلیغاتی کنید؛ اما هیچ راه ارتباطی با خودتان را در آن طراحی نکنید؛ درست مانند ساخت چاقویی است که دسته ندارد!

این مسئله بدین معناست که تمام تلاش‌ها و زحماتی که تاکنون متحمل شده‌اید، نتیجه مطلوب شما را منعکس نخواهد کرد. بنابراین با صرف دقت و زمان مناسب راه‌های ارتباطی خود را به شیوه‌ای مطلوب در اختیار مخاطبان قرار دهید.

در این کار زیاده‌روی نکرده و تلاش کنید این نکته را به اندازه به کار بگیرید. همان اندازه که نبودن هیچ راه ارتباطی میان شما و مخاطبان اشتباه است؛ غرق‌کردن تبلیغ با نشان‌هایی از شما عملا آن را ناکارآمد می‌کند؛ چراکه هیچ‌کسی دوست ندارد از چنین محصول تبلیغاتی ناشیانه‌ای استفاده کند.

کیفیت را سرلوحه کار خود کنید

نه تنها در بحث کار، محصولات یا خدمات خود، حتی بازاریابی را با کیفیت بالایی انجام دهید. سعی کنید محصولات تبلیغاتی حرفه‌ای و مرغوبی را عرضه کنید؛ چراکه می‌توانید انتظار مدت زمان بیشتری را برای نگهداری این تقویم‌ها از سوی مشتریان داشته باشید.

فایده محصولی که در گذر زمان دچار خرابی یا فرسایش می‌شود و افراد خیلی زود آن‌ها را دور می‌ریزند چیست؟ بهتر است با در نظر گرفتن برخی نکات و قیمت‌ها انواع مرغوبی از مواد اولیه را برای طراحی و ساخت تقویم‌های تبلیغاتی به کار بگیرید. هر اندازه در این زمینه دقت بیشتری صرف کنید، احتمال آنکه محصولات تبلیغاتی ماندگار و مانایی داشته باشید بیشتر است!

ما در سایت چاپو تلاش کرده‌ایم بهترین انواع تقویم‌های تبلیغاتی را برای شما مهیا کنیم و این فرصت انتخاب را در اختیار شما قرار دهیم. در این صورت شما این امکان را دارید بهترین هدایای تبلیغاتی را برای رونق کسب‌وکار خود به کار بگیرید.

از معجزات تقویم‌های جیبی غافل نشوید!

شاید تصور می کنید تاریخ انقضای چاپ تقویم‌ جیبی دیگر پایان یافته است؛ درحالی‌که این تقویم‌ها همچنان جذاب و پرطرفدار هستند!

البته باید تلاش کنید از نمونه‌های حرفه‌ای و خلاقانه برای هدایای سازمانی خود استفاده کنید. نکته جالب آنجاست که این محصولات بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه نیز هستند و با طراحی‌های امروزی کاملا کاربردی و راه‌انداز به حساب می‌آیند که از این نظر مورد پسند مخاطبان شما خواهند بود.

اگر نگاهی به آمار فروش بسیاری از این شرکت‌های چاپ تقویم تبلیغاتی بیندازید، می‌بینید که شرکت‌های فراوانی از این تقویم‌های جیبی کوچک و جذاب به‌عنوان هدایای تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

با چاپ تقویم تبلیغاتی کسب‌وکار خود را متحول کنید

تقویم‌های تبلیغاتی از جمله محصولاتی هستند که با کارآیی‌های فوق‌العاده‌ای که دارند نظرات بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. آن‌ها از نمونه‌های ارزان‌قیمت تا گران‌بها تقسیم می‌شوند که با توجه به مخاطبان هدف شما می‌توانند از نمونه‌های رومیزی تا جیبی را شامل شوند.

سایت چاپو به نشانی chaapo.ir این فرصت طلایی را در اختیار شما قرار داده که با مشاهده طیف وسیعی از نمونه‌های تقویم تبلیغاتی دست شما را برای انتخاب باز باشد. تنوع بی‌نظیری را ایجاد کرده‌ایم که با هیچ محدودیتی در طول این انتخاب خاص و تأثیرگذار مواجه نشوید و به واسطه آن تجارت خود را متحول کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها