رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531511

توضیحات قاضی محمدی کشکولی درباره پرونده جنجالی مفتاح رهنورد

ساعت 24-پرونده شرکت مفتاح رهنورد یکی از خبرساز ترین پرونده های چند وقت اخیر بوده است.

پرونده خودرویی مفتاح رهنورد که مربوط به یک شرکت خودرویی با بیش از یک هزار و 400 مالباخته است طی چند سال گذشته به یکی از پرچالش ترین پرونده های قضایی کشور تبدیل شده است. پرونده ای که مالک آن فردی به نام میثم رضایی است.شاکیان این پرونده پیش خرید خودرو کرده بودند، اما متأسفانه خودرویی به آن‌ها تحویل داده نشده و همین موضوع منجر به ورود ضرر و زیان به خریداران شده است.

میثم رضایی، طبق اطلاعات موجود در سازمان ثبت اسناد و املاک در دهم تیر 1393 اقدام به تأسیس شرکتی با نام مفتاح رهنورد منطقه آزاد انزلی می کند. اوضاع برای شرکت مفتاح رهنورد خوب پیش می رود و حتی میثم رضایی مدیرعامل این شرکت که متولد 18 مرداد 1362 است و در سنین جوانی به سر می برد به سمت های گوناگونی چون ریاست انجمن صنفی واردکنندگان خودرو، نماینده رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی خودرو، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو و … منصوب می شود تا اینکه با بسته شدن سایت ثبت سفارش این شرکت نمی تواند به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کند و مشکلات این شرکت آغاز می شود.

پرونده شرکت مفتاح رهنورد یکی از خبرساز ترین پرونده های چند وقت اخیر بوده است. در این پرونده، 1400 نفر شاکی حضور داشته اند و 600 میلیارد تومان بدهی به مشتریان، آن را به یکی از پرونده های مهم خودرویی تبدیل کرده بود. در نهایت پس از بررسی پرونده در دادسرا برای متهم کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه ارسال می شود.

جلسه رسیدگی به این پرونده تیرماه امسال در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می شود و پس از آن جلسه برای رفع ابهامات تمدید می شود. خبرنگار ما آخرین وضعیت این پرونده را از رییس شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران جویا شده است.

محمدرضا کشکولی قاضی این پرونده در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودرویی مفتاح رهنورد به خبرنیوز می گوید: این پرونده شکات زیادی دارد و در جریان رسیدگی است.با توجه به موضوعات و مسائل مطرح شده در این پرونده پیرامون سودهای دریافت شده و… پرونده مذکور برای بررسی دقیق به کارشناسی ارسال شده است.

وی ادامه می دهد: به طور حتم پس از اعلام نظریه کارشناسی در خصوص ابهامات این پرونده از جمله سود حاصله و… روند رسیدگی وارد مرحله تازه ای می شود.

به گفته رییس شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران پس از اعلام نظریه کارشناسی زمان رسیدگی به پرونده تعیین خواهد شد.

خبرنیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها