رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541794

توضیح متکی درباره نامه شورای وحدت به‌ رئیسی،رضایی و قالیباف

ساعت24-سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: ارسال نامه شورای وحدت به کاندیداها برای اعلام برنامه‌های‌شان در مراحل مقدماتی است و صرفاً به آقایان رئیسی، رضایی و قالیباف فرستاده نمی‌شود.

منوچهر متکی، با اشاره به ارسال نامه شورای وحدت اصولگرایان به کاندیدهای احتمالی این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در جلسه روز پنجشنبه این تصمیم در هیئت عالی شورای وحدت گرفته شد که نامه‌ای به کاندیداهای احتمالی انتخابات فرستاده شود و از آنان بخواهیم برنامه‌های خود را اعلام کنند که مقدمات آن در حال آماده شدن است و به زودی این نامه‌ها فرستاده می‌شود. ما هرگونه تحولی در ارتباط با این نامه‌ها را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسانیم.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان درباره انتساب ارسال این نامه به شخص آیت‌الله موحدی‌کرمانی تأکید کرد: ایشان رییس شورای وحدت اصولگرایان است. بنابراین از نظر تشکیلاتی هنگامی که تصمیمی در شورای وحدت اتخاذ شد، قاعدتاً کسی که باید زیر نامه را امضاء کند رییس شورا است.

متکی در پاسخ به این پرسش که آیا این نامه‌ها به فقط به سه کاندیدای احتمالی یعنی سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی و محمدباقر قالیباف فرستاده شده است، تاکید کرد: هنوز که نامه‌ای فرستاده نشده و مقدمات آن در حال انجام شدن است. اگر نامه‌ها آماده شود برای این سه نفر فرستاده خواهد شد. اما تعداد افرادی که برایشان این نامه فرستاده خواهد شد بیشتر از این سه نفر است که به مرور آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها