رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551030

اسکوچیچ: جای لغزش نداشتیم/ تیم ایران استحقاق این پیروزی را داشت

ساعت 24-سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فشار چهار مسابقه‌ای که حتماً باید از آنها پیروز خارج می‌شدیم، باعث شده بود کار ما سخت‌تر هم شود.

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر عراق گفت: اول از همه این را باید بگویم که تورنمنت خیلی سختی بود. فشار چهار بازی که باید حتما با پیروزی از آن بیرون می آمدیم باعث شده بود که کار ما سخت تر هم بشود. در این آب و هوایی که خیلی برای ما سخت بود. بخاطر تلاشی که بازیکنان داشتند و توانستند در این شرایط سربلند از زمین مسابقات بیرون بیایند، به همه آنها تبریک می گویم. قبل از مسابقه برابر عراق از بازیکنان خواسته بودم که بدون احساسات و بدور از هیجانات بازی را پیش ببرند ولی خیلی سخت است که در بازی برابر این تیم اینکار را انجام بدهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در نیمه اول بازیکنان عملکرد بهتری داشتند در نیمه دوم بازی کمی از ریتم افتاد ولی بهرحال شانس گلزنی بیشتری در نیمه دوم داشتیم. در کل فکر می کنم تیم ایران استحقاق این پیروزی را داشت و از اینکه مربی تیم مثل ایران هستم و بازیکنانی این چنینی را رهبری می کنم واقعا خوشحالم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که ایران بعد از سالها برابر به پیروزی رسید و اینکه در مرحله نهایی اگر یک بار دیگر برابر عراق بازی کنید تقابل خوشایندی خواهد بود یا نه؟ گفت: احترام زیادی برای تیم عراق قائل هستیم. مطمئن هستیم در دور بعدی با تیم های قوی روبرو می شویم که اگر عراق هم جزو آنها باشد، باید آماده شویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به میزبانی بحرین در این مسابقات و اینکه توانستید از این گذرگاه سخت عبور کرده و حتی چند رکود هم بزنید، اظهار داشت: درباره طلسم شکنی پیروزی ایران در منامه و پیروزی بعد از سالها برابر عراق رکود خوبی بود. اما برای مهم این بود که به مرحله نهایی صعود کنیم. همانطور که گفتم نیمه اول کنترل بیشتری در بازی داشتیم و مسلط به مسابقه بودیم. ولی بعد از به ثمر رساندن گل یک مقدار عقب نشینی کردیم و بازی خوبی را انجام ندادیم که باعث عصبانیت من هم شد. در نیمه دوم سازماندهی خوبی نسبت به نیمه نخست نداشتیم ولی باید یادمان باشد که این دیدارها برای ما حکم بازیهای حذفی را داشت. جای لغزش نداشتیم و حفظ آرامش در چنین شرایطی کار سختی بود که ما به خوبی از عهده آن برآمدیم.

سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص اظهار داشت: شما در گروههای انتخابی جام جهانی سخت ترین قرعه را داشتید در جواب گفت: انقدر سرم برای این بازیها شلوغ بود و تمرکزم را برای این مسابقات گذاشته بودم که نتوانستیم باقی گروهها را آنالیز کنیم و ببینم بقیه شرایط تیم ها چه شکلی است. اینکه بحرین میزبانی را گرفت و توانست در کشور خودش بازیها را برگزار کند ، قطعا باعث سخت تر شدن کار ما شد. تیم های عراق و بحرین در آن حضور داشتند گروه سختی بود، ایران هم در این گروه قرار داشت و قطعا پیروزی در این گروه کار راحتی نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها