رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565291

متولدین ماه‌های مختلف چه استعدادی دارند؟

ساعت24-اگر هنوز نمی‌دانید که در چه زمینه‌ای استعداد دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا بفهمید که در چه زمینه‌هایی خوش می‌درخشید.

فال
html>

حتما شما هم میدانید که همه ما استعدادهای پنهانی داریم که ممکن است هرگز از آن‌ها مطلع نشویم.

البته که باید شخص خودتان، ابعاد و موارد پنهان درون خود را کشف کنید چراکه هیچ لیستی کامل نیست و این مطلب هم کلیت را در نظر گرفته است، ولی میتوانید با توجه به همین کلیت‌ها گوشه‌ای از این موارد را بشناسید.

فروردین

فروردین ماهی‌ها توانایی مدیریتی بالایی دارند و شخصیت آن‌ها سفت و محکم است. آن‌ها تحت کنترل سیاره مریخ هستند و می‌توانند در انواع ورزش‌ها و فعالیت‌های فیزیکی شرکت کنند. استعدادهای پنهان آن‌ها شامل توانایی و قدرت در انجام حرکات فیزیکی است.

فروردین ماهی‌ها به اندازه کافی شجاعت و اعتماد به نفس انجام کارهای جدید و ریسک کردن را دارند و همین باعث می‌شود که یک مدیر و رهبر عالی باشند. آن‌ها مستقل هستند و در مدیریت دیگران و تعیین جهت صحیح زندگی بسیار عالی عمل می‌کنند و به افراد اطراف خود انگیزه می‌دهند و در نتیجه منبع انگیزه هستند. آن‌ها بسیار خلاق بوده و استعداد زیادی در ساخت چیزهای مختلف و ورزش دارند.

اردیبهشت

اردیبهشتی‌ها تحت کنترل سیاره زمین هستند. آن‌ها افراد قابل اعتمادی بوده و همیشه کارها را به روش خودشان انجام می‌دهند. آن‌ها از کل زندگی لذت می‌برند و شما می‌توانید برای لذت بردن از چیزهای جدید از همراهی آن‌ها استفاده کرده و رویشان حساب کنید. استعداد پنهان آن‌ها شامل درست کردن کارهای دستی در آشپزخانه و نقاشی است.

اردیبهشت ماهی‌ها افراد مصمم و مادی گرا هستند و واقعاً برای رسیدن به اهدافشان سخت تلاش می‌کنند، اما می‌توانند تنبل هم باشند. معمولاً بیشتر به دنبال غذا و راحتی هستند و چیزهای خوشمزه برای شما درست می‌کنند و خلاقیت بالا، توجه به جزئیات، و تعهد به کیفیت هنگام درست کردن غذا جزء ویژگی‌های آن‌ها است.

خرداد

خرداد ماهی‌ها انسان‌های منطقی و باهوشی هستند و در برقراری ارتباط، خوب عمل می‌کنند. آن‌ها از عنصر هوا هستند. افراد اجتماعی بوده و در بیان اطلاعات و کلمات، فوق العاده عمل می‌کنند.

استعداد پنهان آن‌ها شامل کپی رایت و مکالمه است. خرداد ماهی‌ها بسیار عالی صحبت می‌کنند و باهوش هستند. همان طور که گفتیم مهارت مکالمه در آن‌ها بالاست و شاید همگان را به تعجب در بیاورد. به همین دلیل انسان‌های جذابی در محافل اجتماعی هستند و می‌توانند به راحتی دوست پیدا کنند.

تیر

تیر ماهی‌ها توانایی عاطفی بالایی دارند. آن‌ها در انجام کارهای طبیعی خوش می‌درخشند و می‌توانند یک محیط راحت و امن را برای دیگران ایجاد کنند. افراد بسیار خلاقی هستند و شاید در زمینه معماری و بازیگری بهترین باشند.

تیر ماهی‌ها افراد وفادار، احساسی و با استعداد در نگه داشتن عشق زندگیشان هستند. دوست خارق العاده‌ای برای شما خواهند بود و دلسوز و غمخوار شما هستند و شنوای خوبی می‌باشند. تیر ماهی‌ها پر توجه و یاری رسان بوده و همیشه به دیگران کمک می‌کنند و می‌توانند ذهن افراد دیگر را بخوانند.

مرداد

مرداد ماهی‌ها انرژی بالایی دارند. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی نیز دارند. فقط نیازمند توجه و عشق هستند. بزرگترین ترس آن‌ها این است که توسط دیگران نادیده گرفته شوند. یکی از بخشنده‌ترین موجودات دنیا محسوب می‌شوند.

استعداد پنهان آن‌ها در زمینه اینفلوئنسری مد و فشن، سبک زندگی و برنامه ریزی است. مرداد ماهی‌ها ستاره هستند. عاشق داستان‌های درام بوده، به همین دلیل توجه را به شدت دوست دارند. توانایی خنداندن دیگران و سرگرم کردن آن‌ها را هم دارند. آن‌ها هم مهارت مدیریتی بالایی دارند و هنگام ارائه دادن مطالب مختلف، استعداد شان گل می‌کند.

شهریور

شهریور ماهی‌ها ایده آل گرا هستند. آن‌ها در مورد تمام جزئیات اطلاعات پیدا می‌کنند و با تغییرات غیر منتظره خودشان را وفق می‌دهند و سریعاً راه حل پیدا می‌کنند. استعداد پنهان آن‌ها شامل نویسندگی و برنامه ریزی است.

شهریور ماهی‌ها هم بسیار مصمم هستند و به خوبی همه چیز را کنار هم می‌چینند و کار جدید ارائه می‌دهند. از قبل برنامه ریزی می‌کنند و به دلیل توجه به جزئیات، کارشان خوب پیش می‌رود و به هر چیز کوچکی توجه نشان می‌دهند و هر چیزی که به ذهن شان برسد را به خوبی به انجام می‌رسانند.

مهر

مهر ماهی‌ها متخصص پیدا کردن یک جنبه خوب در هر شرایطی هستند و همیشه نیمه پر لیوان را میبینند. آن‌ها توسط سیاره نپتون کنترل می‌شوند و همیشه از احساسات عمیق خود استفاده می‌کنند.

آن‌ها معمولاً انرژی مثبتی دارند و استعداد پنهان آن‌ها شامل انگیزه بخشی و یا نقاشی است. شاید نتوانید انسان‌هایی متعادل‌تر از مهرماهی‌ها پیدا کنید. افراد جذاب و پر از آرامش که مذاکره کننده‌های خوبی هم هستند که عدالت را رعایت می‌کنند و اطرافیان را راضی نگه می‌دارند.

آبان

آبان ماهی‌ها تعادل، هارمونی و هماهنگی زیادی در ارتباطات ایجاد می‌کنند و توسط سیاره ونوس کنترل می‌شوند. جذابیت بالایی دارند و توانایی پیدا کردن بهترین اشخاص را در زندگی خود دارند.

استعداد پنهان آن‌ها شامل طراحی مسابقه یا طراح داخلی است. آبان ماهی‌ها نیز افراد سخت کوش، مصمم و فداکاری هستند. استعدادهای بسیار بالایی دارند و محیط اطراف را به خوبی درک کرده و به حقیقت ماجرا فکر می‌کنند.

آذر

آذر ماهی‌ها انسان‌های قوی و کاملاً عمیقی هستند. بسیاری از افراد دوست دارند که آن‌ها را دنبال کنند. آن‌ها ماهیت سازنده‌ای دارند و به راحتی می‌توانند دروغ دیگران را تشخیص دهند. شاید بتوان گفت روانشناس هم هستند. استعداد پنهان شان شامل کشف و شهود و کارهای شبیه به شعبده بازی است.

آذر ماهی‌ها انرژی مثبت را به خوبی پراکنده می‌کنند که باعث می‌شوند تا انسان‌های اطرافشان شاد شوند. بسیار خوش بین هستند و خودشان را با شرایط سازگار می‌کنند. به خوبی در مکان‌های جدید و با افراد جدید سازگار می‌شوند. انرژی مثبت آن‌ها به راحتی به دیگران هم می‌رسد، فرصت‌ها را خوب قدر می‌دانند و یا در حال تجارت و یا در حال رابطه عاشقانه هستند.

دی

دی ماهی‌ها فیلسوف هستند و خوش بین‌ترین افراد در بین ماه‌های سال محسوب می‌شوند. صداقت و اخلاقیات را به خوبی ابراز می‌کنند. به اندازه کافی شجاع هستند که خطر کنند. تحت تاثیر سیاره مشتری هستند و معمولاً شانس خوبی دارند.

استعداد پنهان آن‌ها شامل تجارت و روزنامه نگاری است. دی ماهی‌ها افراد فداکار، سخت کوش و متمرکز روی اهدافشان می‌باشند. بیش از یک شغل و سرگرمی دارند. تمرکز و آرامش خود را حفظ می‌کنند و می‌دانند که سخت کوشی بهترین راه برای رسیدن به موفقیت است و در نتیجه با آرامش و ثبات، نردبان موفقیت را طی می‌کنند.

بهمن

بهمن ماهی‌ها انسان‌های باهوش و مسئولی هستند. روحیه طنز و شوخ طبعی هم دارند که از هنر آن‌ها نشأت می‌گیرد. معمولاً در محافل اجتماعی در مرکز توجه و جذابیت قرار می‌گیرند. استعداد پنهان آن‌ها استندآپ کمدی است.

بهمن ماهی‌ها می‌دانند که دقیقا با چه کسی روبرو هستند و به دنبال تغییر چیزی و کسی نمی‌گردند. افراد مستقل و غیر قابل پیش بینی و با اعتماد به نفسی هستند. در آرام کردن خودشان کاملاً منحصر به فرد عمل می‌کنند و به خاطر همین جذاب جلوه می‌کنند.

اسفند

اسفند ماهی‌ها معمولا به دنبال آرامش خودشان می‌گردند، شاید بتوان گفت که طبیعت یاغی و سرکشی دارند. استعداد پنهان آن‌ها شامل طراحی مد و عکاسی است.

اسفند ماهی‌ها قدرت تصور بالایی دارند. افراد صبور، پر توجه و با اخلاقی هستند.

به احساسات و افکار دیگران توجه می‌کنند. هنر آن‌ها در زمینه عکاسی، نویسندگی، شعر گفتن و طراحی داخلی هم بالاست و می‌توانند تصویر کلی از آنچه قرار است اجرا شود را به خوبی در ذهن شان ترسیم کنند.

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها