رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566184

ماجراهای سفر پرسپولیس به عربستان، رفتن صدری را تسهیل میکند؟

به نظر می‌رسد حواشی تاخیر در سفر پرسپولیس به عربستان، راه رفتن صدری را راحت می‌کند.

html>

تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در حالی شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که قرار بود کاروان پرسپولیس روز چهارشنبه تهران را به مقصد ریاض ترک کند اما در اتفاقی عجیب و نادر به خاطر این که از طرف مدیریت باشگاه پرسپولیس هماهنگی‌ها برای اجازه ورود در عربستان انجام نشده بود پرسپولیسی ها پس از چند ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد به منازل خود برگشتند و پس از بیش از ۲۴ ساعت تهران را به مقصد ریاض ترک کردند.

همان موقع چند مصاحبه از مدیران پرسپولیس منتشر شد که این مسئله یعنی عدم پرواز پرسپولیس را به عربستان به کارشکنی سعودی‌ها ربط داده بودند اما استقبال خوب سعودی‌ها از کاروان پرسپولیس در عربستان و معطل نشدن پرسپولیس در فرودگاه ریاض این فرضیه شیطنت عربستانی‌ها را کاملاً برطرف کرد.

این در شرایطی است که در آخرین سفر پرسپولیس به عربستان که خرداد سال ۹۴ برگزار شد کاروان پرسپولیس ۴،۵ ساعت در فرودگاه عربستان معطل شد اما این بار خبری از معطلی نبود و اتفاقا استقبال خوبی هم از پرسپولیسی‌ها شد.

این یعنی تمام حواشی و اتفاقات عدم سفر به موقع پرسپولیس و عربستان کاملاً به گردن مدیران باشگاه است که اطلاعی از مسائل فنی کار و عرف بین‌الملل نداشتند.

با وجود این که کاملا مشخص است مشکلات پرسپولیس در سفر به عربستان به عهده مدیران باشگاه است اما مدیران باشگاه باز هم به سراغ تئوری توطئه عربستانی‌ها رفتند تا تقصیر را گردن آن‌ها بیاندازند. حتی صدری در مصاحبه تلویزیونی هم که انجام داد گفت بعداً در مورد این مسئله صحبت می‌کند اما حاضر نشد در این خصوص حرفی بزند. او املا بعد از باخت فاجعه‌بار پرسپولیس مقابل الهلال تنها به انتشار یک پست در اینستاگرام بسنده کرد و حرفی درباره گاف مدیریتی خود و معاونانش نزد!

به نظر می رسد اتفاقاتی که برای کاروان پرسپولیس در سفر به عربستان رخ داد بحث رفتن مجید صدری از پرسپولیس را تسهیل ببخشد. قطعا در شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الهلال، مقصر این قضیه مجید صدری و دیگر مدیران باشگاه هستند که چنین گاف بزرگی را دادند. این اتفاق باعث شد تا به نوعی تمرکز کادرفنی و بازیکنان از دست برود.

مسئله دیگر چگونگی نقش افشین پیروانی در این اتفاق است. پیروانی قبلا گفته بود که تمام کارهای مربوط به بلیت و ویزای سفرهای پرسپولیس را خودش انجام می‌دهد اما بعد از اتفاقی که رخ داد او هم در مصاحبه‌ای توپ را به زمین عربستانی‌ها انداخت. نکته جالب اینجاست که حمیرا اسدی مسئول بین‌الملل فدراسیون فوتبال به این حرف‌ها خیلی زود واکنش نشان داد و اعلام کرد دیر رفتن پرسپولیس به عربستان به دلیل قصور مدیران این باشگاه است!

به هر حال در حالی که پرسپولیس باید دو روز زودتر به عربستان می رفت و آنجا تمرین خود را انجام می‌داد و آماده بازی می‌شد این اتفاق رخ نداد تا عملاً پرسپولیسی‌ها فقط با یک تمرین پیش از بازی به مصاف الهلال تا دندان مسلح بروند؛ اتفاقی که خروجی‌اش شگست ناامیدکننده پرسپولیس مقابل الهلال بود.

میدان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها