رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566352

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

ساعت24-همانطور که همه می‌دانند، ایلان ماسک یکی از باهوش‌ترین انسان‌های کره زمین است که تقریبا می‌توان گفت اکثر ایده هایش به ثمر نشسته است.

ب
html>

همانطور که همه میدانند، ایلان ماسک یکی از باهوش‌ترین و زرنگ‌ترین انسان‌های کره زمین است که تقریبا میتوان گفت اکثر ایده هایش به ثمر نشسته! از zip۲ گرفته تا اسپیس ایکس! حتی نظریه‌هایی هم که از او منتشر شده عجیب و غریب است! نظریه‌هایی مانند جهان‌های ماتریکسی و یا منفجر کردن مریخ و …!

او در گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که هدفش بهتر کردن یک منطقه و یا یک کشور نیست! او هدفش بهتر کردن دنیاست. ولی او قدمش را فراتر از این‌ها گذاشته و حالا در فضا هم درباره او صحبت میشود! شاید هم منظورش از کلمه “دنیا” همین بوده! کسی چه میداند!

برای همین ایده‌های از طرف افراد مختلف مطرح شده که او یک موجود فضایی است و یا اینکه با بیگانگان در ارتباط است! در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که آیا ایلان ماسک فضایی است یا نه؟!

اول از همه بگذارید یک چیزی را بگویم؛ ما در این پست با تفکر پیش میرویم که ایلان ماسک واقعا یک موجود فضایی است. پس شاید در اکثر مثالها، دلایل منطقی و غیر منطقی از فضایی بودن او بیاوریم.

و اما دلایل:

۱. شرکت فضایی اسپیس ایکس

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

این شرکت از دو سال پیش تا به الان، چندین برابر بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها افتاده و آن هم به دلیل پرتاب ماهواره‌هایی است که از طرف این شرکت به فضا ارسال شده است.

باید بدانید که بعد از تاسیس این شرکت، علم و دانشی که در زمینه هوا و فضا وجود داشت، رشد چشمگیری کرد و حتی شرکت‌های بزرگی به مانند ناسا هم با این شرکت قراردادهایی را امضا کردند.

به گفته موسس این شرکت یعنی آقای ماسک، یکی از هدف‌های این شرکت، حمل و نقل فضایی است و شاید این فقط یک پوششی باشد تا او به راحتی بتواند از زمین به فضا برود و برعکس!

شاید هم او قصد دارد با رسیدن به هدفی که اعلام کرده به محل زندگی قبلی خود بازگردد! نظر شما چیست؟

۲. منفجر کردن قطب‌های سیاره مریخ؟

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

همانطور که میدانید، خیلی از دانشمندان اعتقاد دارند که سیاره مریخ میتواند مکانی برای زندگی شود! ولی خب همیشه یک مشکلاتی وجود دارد! یکی از همین مشکلات وجود دی اکسید کربن، آنهم به مقدار بسیار زیاد است.

اکثر این دی اکسیدهای کربن در قطب‌های سیاره مریخ قرار دارد که همین موضوع باعث شده که روند تبدیل مریخ به زیستگاه دوم انسان‌ها کند شود. حالا در این میان، ایلان ماسک یک ایده‌ای را مطرح کرده که آن هم منفجر کردن قطب‌های سیاره مریخ آنهم به کمک بمب اتم است!

البته دلیل منطقی این است که خوب روشی برای کم کردن دی اکسید کربن است. ولی بیایید از این دید ببینیم که ایلان ماسک یک فضایی است و موجوداتی که قبلا بر روی این سیاره زندگی میکردند، با گونه ایلان ماسک دشمنی داشتند و حالا ایلان ماسک هم از روی گرفتن انتقام، تصمیم به اجرایی کردن این ایده گرفته است!

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

عده‌ای هم گفتند که اصلا ایلان ماسک خودش مریخی است و دشمنانش در قطب‌های این سیاره زندگی میکردند. بعد از مطرح شدن این تئوری ها، حجم زیادی از توئیت‌ها روانه ایلان ماسک شد و به حدی رسید که خود ایلان ماسک هم به آن در توئیتی واکنش نشان داد:

«شایعه ساخت سفینه فضایی و بازگشت من به سیاره مادری ام، نادرست است!»

جمله بالا را که دیدید؛ حالا جالب است بدانید که ایلان ماسک گفته که دوست دارد وقتی بازنشست شد، ادامه زندگی را در سیاره مریخ بگذراند و در همانجا هم بمیرد! این حرف‌ها با یکدیگر سازگار نیست! مگر نه؟

۳. Hyperloop

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

شاید در فیلم‌ها و یا انیمیشن‌ها درباره این دستگاه شنیده و یا دیده باشید. این دستگاه درواقع یک سیستم حمل و نقل بسیار سریع است که کسی حتی جرئت ارائه ایده اش را نداشت! ولی ایلان ماسک کسی است که به راحتی و با سرعت در حال پیش بردن آن است. چرا واقعا؟ شاید او در سیاره خودش مشابه این دستگاه را دیده است!

۴. محافظت در برابر جنگ جهانی سوم

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

ایلان ماسک یکی از کسانی که است که ادعا میکند در آینده‌ای نه چندان دور، جنگ جهانی سوم رخ می‌دهد که بسیار فجیع‌تر از دو جنگ قبلی است و همچنین گفته که در این جنگ قطعا از سلاح بیولوژیکی استفاده میشود که البته این حرفش دور از ذهن نیست!

برای همین او در ماشین جدیدش دکمه‌ای قرار داده است که وقتی فشار داده شود، در برابر سلاح‌های بیولوژیکی از شما محافظت میکند!

جدای از جنگ جهانی سوم، او همیشه درباره آخرالزمان رباتی هم اخطار میدهد؛ علاوه بر این او شرکتی با نام Open AI را تاسیس کرده که یکی از فعالیت‌های این شرکت، محافظت در برابر عواقب مخرب هوش مصنوعی است!

۵. او آینده را میبیند؟

آیا ایلان ماسک فضایی است؟ + مدارکی از فضایی بودن ماسک

مدتی قبل او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که صنعت خودروسازی اپل یک شانس از دست رفته است و این در حالی است که خودروهای اپل هنوز تولید نشده اند!

او از همیشه نگران بیش از حد قدرتمند شدن گوگل است! او جهان را یک جهان شبیه سازی شده می‌خواند! و همچنین اعلام کرده که منتظر جنگ جهانی سوم و آخرالزمان رباتی هم باشیم!

منبع: تن تاپ

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها