رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570801

حسینی: نباید به خاطر داربی به داوران باتجربه استراحت دهند

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید با حریف قدرتمندی بازی دارند و کوچکترین اشتباه می‌تواند به آن‌ها ضربه بزند.

html>

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان در عصر روز یک شنبه اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که از نظر مربی، بازیکن و امکانات قوی هستند و این کار را برای ما سخت می کند. بازیکنان ما نباید مرتکب اشتباهی شوند و اگر اشتباه کنیم، ضربه می خوریم و امدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

حسینی درباره ورزشگاه میزبانی تیمش توضیح داد: کیفیت چمن کرج به خاطر بازی‌های متعددی که در آن صورت می گرفت، خیلی آسیب دیده بود زیرا هر روز در آن بازی می‌شد. باشگاه ما برای این باز با مدیریت ورزشگاه دستگردی قرارداد امضا کرد.

سرمربی پیکان درخصوص مشکلات داوری که برای تیمش به وجود آمده گفت: در بازی قبلی، داور در دو صحنه اشتباهات بزرگی کرد. خطایی که روی خط ۱۸ قدم روی بازیکن ما شد، می توانست نتیجه برگردد. امیدوارم اشتباه داوری در بازی فردا به‌گونه‌ای نباشد که دو تیم ضربه بخورند. مشکل این است که به داوران باتجربه بازی ندادند و در یک مسابقه رکن داوری خیلی مهم است و این که در یک هفته به ۵ داور خوب استراحت دهید، کیفیت کار داوری پایین می‌آید اما امیدوارم داور دیدار بازی ما برابر گل‌گهر قضاوت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها