رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 574648

برای انجام آزمایش کرونا در منزل به کجا مراجعه کنیم؟

ساعت۲۴-امروزه، مراکز درمانی متعددی وجود دارند که مجوزهای لازم را از سازمان بهداشت دریافت کرده اند و به صورت رسمی خدمات درمانی در منزل ارائه میدهند. خدماتی نظیر آزمایش کرونا در منزل، رادیولوژی در منزل و پرستار کودک در منزل از خدمات ویژه این مراکز هستند. در نتیجه، افراد می توانند در منزل و بدون نگرانی از حضور در مراکز درمانی در مورد سلامتی خود مطمن شود. کارشناسان توصیه می کنند افراد تا جایی که برایشان مقدور است از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

image-20220108141745-4.jpeg
html>

امروزه، مراکز درمانی متعددی وجود دارند که مجوزهای لازم را از سازمان بهداشت دریافت کرده اند و به صورت رسمی خدمات درمانی در منزل ارائه میدهند. خدماتی نظیر آزمایش کرونا در منزل، رادیولوژی در منزل و پرستار کودک در منزل از خدمات ویژه این مراکز هستند. در نتیجه، افراد می توانند در منزل و بدون نگرانی از حضور در مراکز درمانی در مورد سلامتی خود مطمن شود. کارشناسان توصیه می کنند افراد تا جایی که برایشان مقدور است از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

برای انجام آزمایش کرونا در منزل  به کجا مراجعه کنیم؟

آیا به محض شروع علائم باید برای آزمایش کرونا در منزل اقدام کنیم؟

بهتر است بدانید ویروس کرونا از جمله ویروس های بسیار خطرناک با قدرت شیوع بالاست. این ویروس دائما جهش پیدا می کند و همین امر کنترل آن را دشوار می سازد. امروزه، سویه جدید کرونا با نام امیکرون مطرح شده است که علائم بسیار خطرناکی دارد.

این بیماری بر روی قدرت حافظه و تمرکز اثر می گذارد و علائم مشابه مه مغزی را ایجاد می کند. سرفه خشک و مکرر از علائم دیگر این بیماری به شمار می روند. به همین دلیل، کارشناسان در این مورد هشدار می دهند به محض شروع این کرونا برای انجام آزمایش کرونا در منزل اقدام شود.

آزمایش کرونا در منزل توسط چه کسی انجام می شود؟

بهتر است بدانید یکی از نگرانی های عمده کسانی که می خواهند برای انجام آزمایش کرونا در منزل اقدام کنند در این زمینه است که این تست توسط چه کسی انجام می شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر شما از مراکز درمانی معتبر درخواست داشته باشید تا آزمایش کرونا در منزل را برای شما انجام دهند، آنها یک پرستار آموزش دیده را برای شما می فرستند.

پرستار از فرد بیمار می خواهد بر روی یک صندلی بنشیند. سپس سواب مخصوص تست را در گلو می کند و مخاط گلو را جمع آوری می نماید. پس آن مخاط بینی را نیز جمع آوری می کند و سواب را در محلول ویژه ای قرار می دهد و به آزمایشگاه ارسال می کند.

اگر به بیماری کرونا مبتلا شوید، این مراکز به شما خبر می دهند؟

یکی از خدمات عمده مراکز درمانی خانگی که آزمایش کرونا در منزل را انجام می دهند، این است به محض اینکه تست کرونا فرد مثبت باشد سریعا با او تماس می گیرند و او را در جریان می گذارند. در این صورت فرد باید به مراکز درمانی برای ادامه درمان مراجعه کند. همچنین، این مراکز خدماتی نظیر پرستار در منزل و ویزیت پزشک در منزل را به بیماران ارائه می دهند تا شرایط مناسبی را برای بهبود بیماری برای آنها فراهم سازند.

برای انجام آزمایش کرونا در منزل  به کجا مراجعه کنیم؟

آیا پس از بیماری کرونا در خانه قرنطینه شویم و یا به بیمارستان برویم؟

پس از آنکه پاسخ آزمایش کرونا در منزل مثبت شد، افراد باید به پزشک مراجعه کنند. این ویزیت می تواند در داخل خانه و یا در مراکز درمانی صورت گیرد. پس از آن پزشک داروهای خاصی را تجویز می کند و از بیمار می خواهد سه یا چهار روز بعد دوباره به پزشک برود. در صورتی که بیماری بهبود یافته است، بیمار موظف است مابقی دوران بیماری خود را در منزل طی کند. اما اگر روند بیماری تشدید شده باشد، پزشک از بیمار می خواهد در بیمارستان بستری شود.

آیا آزمایش کرونا در منزل مورد قبول ایر لاین هاست؟

پس از همه گیری بیماری کرونا، ایرلاین ها اعلام کرده اند تنها کسانی حق استفاده از خدمات هوایی را دارند که از قبل برای انجام تست پی سی آر اقدام کرده باشند. همچنین، پاسخ تست پی سی آر تنها در مراکز خاصی مورد قبول است. بهتر است بدانید شما می توانید از پاسخ آزمایش کرونا در منزل برای سوار شدن به هواپیما و ارائه آن به ایرلاین های مختلف استفاده کنید. اما توصیه می شود قبل از انجام این آزمایش از شرکت مورد نظر بخواهید تا این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند که پاسخ تست آنها مورد قبول کدام ایر لاین هاست.

مراکز درمانی خانگی چه خدماتی را به بیماران ارائه میدهند؟

همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم انجام آزمایش کرونا در منزل یکی از خدمات اصلی این مراکز است و با توجه به همه گیری بیماری کرونا انجام این تست مد نظر قرار گرفته است. خدمات دیگر این مراکز شامل رادیولوژی در منزل و پرستار کودک در منزل می شود. این خدمات ( از جمله رادیولوژی در منزل) شرایط را برای بیماران فراهم می سازد تا هر چه بیشتر بر بهبود بیماری خود تمرکز داشته باشند و این چیزی است که بیماران در این قرن به دنبال آن هستند.

برای انجام آزمایش کرونا در منزل  به کجا مراجعه کنیم؟

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد آزمایش کرونا در منزل در اختیار شما قرار دهیم. امروزه مراکز درمانی متعددی هستند که مجوزهای لازم را از سازمان بهداشت دریافت کرده اند و خدمات درمانی متنوعی از جمله انجام رادیولوژی در منزل و پرستار کودک در منزل را انجام می دهند.

اگر شما می خواهید برای دریافت خدمات از این مراکز اقدام کنید، می توانید به سایت نرسینو (https://nursino.com/ ) مراجعه نمایید. این سایت سابقه درخشانی در ارائه خدمات درمانی دارد و به افراد کمک می کند تا مراحل درمانی خود را با دقت بیشتری طی کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها