رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633495

تهران تا روز یکشنبه گرمتر می شود

ساعت 24 - اداره‌کل هواشناسی استان تهران از افزایش دمای هوای شهرهای استان تا روز یکشنبه و برقراری آسمان صاف همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در نواحی جنوبی استان طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران امروز (۲۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب، گاهی با وزش باد شدید و خیزش موقتی گرد و خاک به‌ویژه در نواحی جنوبی و رگبار باران و رعد و برق در نواحی شمالی به ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. همچنین وقوع رخداد تگرگ در پاره‌ای از نقاط دور از انتظار نیست.

روزهای شنبه و یکشنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین از عصر یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر به‌تدریج افزایش ابر و تا روز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت‌) در بعضی ساعات رگبار باران و وزش باد شدید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، تا روز یکشنبه در پایتخت و سایر شهرهای استان روند افزایش دما و در روز دوشنبه نیز کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (۲۱ اردیبهشت) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۲۲ اردیبهشت) صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها