رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633493

اختلال عجیب اینترنت در این روزها

ساعت 24 - اختلال اینترنت در چند روز اخیر عجیب شده؛ خدا می‌داند وزیر ارتباطات مشغول چه کاری است. در هر ۴ ماه، ۸ درصد از ترافیک‌مان را از دست می‌دهیم. اینکه زارع پور می‌گوید محدودیت‌ها دست من نیست یک شوخی است.دولت رئیسی درک درستی از اقتصاد دیجیتال ندارد؛ اقتصاد دیجیتال در یک جزیره رخ نمی‌دهد. اگر یک آمریکایی بخواهد با صنایع دستی ما آشنا شود، باید در روبیکا آثار ما را ببیند؟

علیرضا بزرگمهری، کارشناس فناوری اطلاعات درباره اختلال‌های چند روز اخیر اینترنت گفت: اختلال‌ها در چند روز اخیر عجیب شده است. خدا می‌داند زارع پور مشغول چه کاریست. این‌ها تمام روش‌های ممکن را برای بالابردن محدودیت تجربه می‌کنند. علتی که محدودیت ایجاد می‌کنند، آزار جامعه است. این محدودیت‌ها اصلاً موثر نیست. الان پیر و جوان ما از فیلترشکن استفاده می‌کنند. قبلاً یک کنترل وجود داشت و جای محدودیت حتی در میان خانواده‌ها داشت، اما فیلترشکن تبدیل به یک امر روزمره شده است. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روز‌ها محدودیت‌های اینترنت بیش از قبل احساس می‌شود؛ احساسی که شبیه یک زنگ خطر نسبت به آینده اینترنت عمل می‌کند و جامعه را در رابطه با تصمیمات و نظرات دولت، نگران کرده است. از یک سو دولتی‌ها می‌گویند محدودیت دست ما نیست، اما ترکیب شورای عالی فضای مجازی نشان می‌دهد که رئیس جمهور اگر بخواهد، می‌تواند به نفع مردم وضعیت اینترنت را بهبود بخشد.

علیرضا بزرگمهری، کارشناس فناوری اطلاعات درباره اختلال‌های چند روز اخیر اینترنت به «انتخاب» گفت: اختلال‌ها در چند روز اخیر عجیب شده است. خدا می‌داند زارع پور مشغول چه کاریست. این‌ها تمام روش‌های ممکن را برای بالابردن محدودیت تجربه می‌کنند. علتی که محدودیت ایجاد می‌کنند، آزار جامعه است. این محدودیت‌ها اصلاً موثر نیست. الان پیر و جوان ما از فیلترشکن استفاده می‌کنند. قبلاً یک کنترل وجود داشت و جای محدودیت حتی در میان خانواده‌ها داشت، اما فیلترشکن تبدیل به یک امر روزمره شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها