رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575433

وحید امیری، پرسپولیس را پیروز به رختکن فرستاد

ساعت۲۴-مصاف ذوب‌آهن و پرسپولیس در نیمه اول با برتری یک گله سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

html>

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با پیروزی یک گله شاگردان گل‌محمدی پایان یافت.

بازی در نیمه اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند با موقعیت‌های نصفه و نیمه به محوطه جریمه یکدیگر نزدیک شوند.

موقعیت اول این بازی در دقیقه ۱۱ رخ داد و مهدی عبدی با نفوذ به نیمه زمین ذوب‌آهن از پشت محوطه جریمه، شوتی روانه دروازه حریف کرد که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۵ بازی، سعید آقایی با سانتر به روی دروازه ذوب‌آهن، مهدی عبدی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه سر او با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی در ادامه با پاسکاری‌های متوالی دو تیم در جریان بود و شاگردان گل‌محمدی و تارتار سعی داشتند با کارهای ترکیبی راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند.

سرخ‌پوشان در اواخر نیمه اول بازی توپ و میدان بیش‌تری در اختیار داشتند اما حفظ توپ این تیم نتوانست سرخ‌ها را به گل برساند.

سیامک نعمتی در دقیقه ۳۱ این مسابقه، شوتی از پشت محوطه جریمه، روانه دروازه ذوب‌آهن کرد که این ضربه را فرعباسی توانست مهار کند.

دقیقه ۳۵ بازی، قفل دروازه ذوب‌آهن باز شد و وحیدامیری در شلوغی نیمه زمین ذوب‌آهن، توانست صاحب موقعیت شود و با شوتی دقیق از گوشه محوطه جریمه، دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

ذوب‌آهن تا پایان نیمه اول نتوانست کاری از پیش ببرد و تلاش سرخ‌ها برای زدن گل بیش‌تر به نتیجه نرسید تا این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک گله سرخ‌پوشان به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد خدابنده لو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها