رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575800

خطر حدود ۲۵ درصد کاهش دستمزد برای رونالدو

ساعت۲۴-اگر منچستریوناینتد نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست بیاورد، دستمزد کریستیانو رونالدو ستاره این تیم تا حدود ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.

html>

فوق‌ستاره ۳۶ ساله که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس به منچستریونایتد آمد تا کنون ۱۴ گل در ۲۳ حضور خود برای این تیم به ثمر رسانده است.

اما نتایج یونایتد خوب نبود و هرچه بازی‌ها جلوتر رفت این روند بدتر شد تا جایی که اوله‌گنار سولشائر سرمربی تیم اخراج شد. با آمدن رالف رانگنیک مربی جدید هم نتایج شیاطین‌سرخ بهتر نشد و حالا یونایتد در رده هفتم جدول لگی برتر قرار دارد، که دو امتیاز کمتر از تیم چهارم یعنی وستهام است و البته یک بازی نیز نسبت به این تیم کمتر دارند.

با این حال آرسنال و تاتنهام دو رقیب اصلی برای کسب سهمیه چهارم لیگ قهرمانان هستند که نسبت به یونایتد هم بازی‌های کمتری انجام داده‌اند. با توجه به اینکه سه تیم منچسترسیتی، لیورپول و چلسی به نظر می‌رسد که سه سهمیه اول را کسب کنند، رقابت برای کسب سهمیه چهارم همچنان ادامه دارد.

با این شرایط رسانه‌های انگلیسی نوشته‌اند اگر منچستریونایتد نتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را به دست بیاورد دستمزد هفتگی ۵۲۲ هزار دلاری او کاهش خواهد یافت. سایت اتلتیک در این مورد نوشته حفوق رونالدو با شرایط جدید به ۳۹۰ هزار دلار در هفته کاهش خواهد یافت.

رونالدو در یوونوس دستمزد ۶۷۸ هزار دلاری داشت و با پیوستن به منچستریونایتد به کاهش دستمزد رضایت داد، حالا مشخص نیست که آیا او با شرایط جدید نیز موافقت خواهد کرد یا نه. اگر این اتفاق بیفتد او جایگاه خود به عنوان پردرآمدترین بازیکن تیم را از دست خواهد دارد و داوید دخئا دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد با ۵۰۹ هزار دلار درآمد هفتگی بیشترین دستمزد را در این تیم خواهد داشت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها