رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584624

قیمت کنسول پلی استیشن چقدر است ؟

ساعت24-قیمت کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در سال های اخیر افزایش داشته است. اما فروشگاه هایی هستند که این کنسول ها را با تخفیف به فروش می رسانند.

html>

قیمت کنسول پلی استیشن چقدر است ؟

آیا کنسول PS4 بخریم ؟

کنسول PS4 در زمان عرضه با استقبال بالای کاربران مواجه شد و در لیست پرفروش ترین کنسول های بازی تاریخ قرار گرفت. کنسول پلی استیشن 4 امکان پردازش 1.84 ترافلاپ را دارا می باشد. این کنسول از هشت گیگابایت حافظه جانبی GDDR5 برخوردار است که پهنای باند آن 176 گیگابایت می باشد.

این کنسول محبوب ، امکان خواندن دیسک های بلوری را دارا می باشد. با وجود اینکه زمان زیادی از عرضه این کنسول گذشته است ، اما این کنسول همچنان پرطرفدار است و محبوبیت زیادی دارد. کنسول پلی استیشن 4 به خوبی طراحی شده است و از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است. قیمت کنسول پلی استیشن 4 با توجه به امکانات و قدرتی که دارد ، مناسب است.

قیمت PS4 با توجه به مدل های مختلف آن ، کمی متفاوت است. به طور کلی این کنسول در مدل های PS4 اورجینال ، PS4 Pro ، PS4 Slim موجود می باشد.

اصلی ترین تفاوت میان مدل های کنسول PS4 چیست ؟

کنسول پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 4 اورجینال ، تفاوت های بسیار زیادی دارند. پشتیبانی این دو کنسول از بازی های ویدئویی ، مشابه است. نسخه پرو به صورت مات طراحی شده و نسخه اصلی به صورت براق و شفاف طراحی گردیده است. امکان تجربه لذت بخش بازی ها با کیفیت تصویری 4k با استفاده از کنسول پلی استیشن 4 پرو فراهم می گردد و کنسول پلی استیشن 4 اورجینال ، این امکان را به کاربران نمی دهد. قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو از قیمت کنسول پلی استیشن 4 اورجینال ، بالاتر است.

تفاوت میان کنسول پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو ، به طراحی بصری آنها مربوط می شود. کنسول پلی استیشن 4 پرو را به صورت شاسی وار سه طبقه طراحی نموده اند. کنسول پلی استیشن 4 اسلیم ، به صورت دو طبقه است. کنسول پلی استیشن 4 اسلیم ، امکان اجرای بازی های PS4 را با جلوه های بصری 4K ندارد. اما کیفیت اجرای بازی ها در کنسول پلی استیشن 4 اسلیم ، بهتر از کنسول پلی استیشن 4 اورجینال می باشد.

گران ترین و ارزان ترین مدل های PS4 کدامند ؟

همانگونه که گفته شد ، کنسول های پلی استیشن 4 در مدل های مختلفی وجود دارند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. قیمت کنسول پلی استیشن 4 در مدل های مختلف ، متفاوت است. کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2216A ظرفیت 500 گیگابایت ، کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2216B ظرفیت یک ترابایت و ... برخی از مدل های این کنسول هستند. قیمت این کنسول ها به دلیل نوسانات قیمت ها و نرخ دلار به صورت لحظه ای تغییر می کند و قیمت ثابتی ندارد. کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2216A ظرفیت 500 گیگابایت ، در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار ارزان تر است.

آیا کنسول PS5 بخریم ؟

PS5 ، کنسول نسل نهمی پلی استیشن است که توانسته است خود را حسابی در دل کاربران جا کند. در حال حاضر ، پرفروش ترین کنسول بازی سونی این کنسول است. قدرت سخت افزاری و کیفیت بالا ، سبب شده است که این کنسول مورد توجه گیمرهای حرفه ای قرار بگیرد. قیمت کنسول پلی استیشن 5 در مقایسه با کنسول های پیشین ، بالاتر است.

برخی از مشخصات سخت افزاری کنسول پلی استیشن 5 را بررسی می کنیم. پردازنده اصلی PS5 شامل پردازنده هشت هسته ای ذن 2 با فرکانس پردازشی 3.5 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی PS5 شامل قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس است که دربردارنده 36 واحد محاسباتی با فرکانس 2.23 گیگاهرتزی می باشد. فضای ذخیره سازی داخلی 825 گیگابایت از نوع SSD می باشد و حافظه رم به میزان 16 گیگابایت GDDR6 می باشد.

این کنسول که در سال 2019 ارائه گردیده است تا به الان فروش بالایی در کشورهای مختلف از جمله ایران داشته است. بالا بودن قیمت PS5 ، نتوانسته است مانع فروش بالای این کنسول شود. زیرا گیمرهای حرفه ای به خوبی می دانند که کیفیت و قدرت از اهمیت زیادی برخوردار است و خرید یک کنسول قدرتمند و حرفه ای به هر قیمتی ارزشمند است.

یکی از عواملی که موجب افزایش قیمت PS5 شده است ، کنترلر خاص آن می باشند. طراحی کنترلر PS5 که دوال سنس نام دارد ، به بهترین صورت ممکن انجام شده است. لذت اجرای بازی های PS5 با این کنترلر ، فوق العاده است.

قیمت کنسول پلی استیشن 5 (PS5 ) چقدر است ؟

قیمت PS5 با توجه به مدل این کنسول متفاوت است. کنسول PS5 در نسخه های استاندارد و دیجیتال موجود می باشد. نسخه استاندارد از درایو بلوری برخوردار بوده و نسخه دیجیتال ، درایو بلوری ندارد. همین مسئله موجب شده است که ورژن دیجیتال قیمت پایین تری از ورژن استاندارد داشته باشد.

وجود یا عدم وجود درایو بلوری ، موجب ایجاد تفاوت های ظاهری در این دو کنسول شده است. جز تفاوت ظاهری و امکان یا عدم امکان پخش دیسک های بلوری ، تفاوت دیگری میان این دو نسخه از PS5 وجود ندارد.

اکثر کارشناسان و گیمرها بر این باورند که کنسول PS5 دیجیتال از ظاهر زیباتری نسبت به نسخه استاندارد برخوردار است. همچنین نسخه دیجیتال حدود یک کیلوگرم سبکتر از نسخه استاندارد می باشد. انتخاب میان این دو نسخه به این مسئله بستگی دارد که بخواهید از دیسک های بازی های ویدئویی استفاده نمایید یا خیر.

ستاره بازی ایران

قیمت کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را بررسی نمودیم. حال یک خبر خوب برای خریداران این کنسول ها داریم. شما می توانید کنسول پلی استیشن مورد علاقه خود را در فروشگاه ستاره بازی ایران ( Psstar.ir) با تخفیف خوبی خریداری نمایید.

بدین ترتیب ضمن اینکه از اصالت کالای خریداری شده اطمینان دارید ، با پرداخت هزینه کمتری این کنسول را خریداری می کنید. فروشگاه ستاره بازی ایران دارای محصولاتی متنوع و باکیفیت در زمینه کنسول های بازی و بازی های ویدئویی و لوازم جانبی های آنها می باشد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها