رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584779

کدام ریمل برای مژه های شما مناسب است؟

ساعت24-ریمل جزو آن دسته از لوازم آرایشی است که باید در هر کیف آرایشی وجود داشته باشد. امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد ریمل‌ها، انتخاب ریمل مناسب برای بسیاری از افراد به کار دشواری تبدیل شده است. معمولا همه‌ی ما بعد از پیدا کردن ریملی که بتواند نیازهای ما را برطرف کرده و رضایت ما را جلب کند، به استفاده از آن ادامه می‌دهیم و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نداریم.

html>

اگر شما هم از میان ریمل حجیم دهنده، بلند کننده و فرکننده نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید و اطلاعات کافی درباره‌ی فرق این ریمل‌ها با یکدیگر ندارید، تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بهترین ریمل را متناسب با نوع مژه‌ی خود انتخاب کنید.

نوع مژه های خود را بشناسید

اولین قدم برای خرید یک ریمل مناسب این است که نوع مژه‌های خود را در نظر بگیرید. به کمک یک آینه به مژه‌های خود نگاه کنید و ببینید آیا آن‌ها کوتاه یا بلند هستند. علاوه بر این به حجم مژه‌های خود توجه کنید و ببینید آیا آن‌ها کم پشت هستند یا پرپشت؟

چه انتظاری از ریمل مورد استفاده‌ خود دارید؟

پس از اینکه نوع مژه‌های خود را مشخص کردید، باید در نظر بگیرید که انتظار دارید پس از استفاده از یک ریمل چگونه به نظر برسید؟ آیا می‌خواهید مژه‌های شما حجیم‌تر و پرپشت‌تر به نظر برسد و یا بلندتر بشود؟ زمانی که انتظار خود را از ریمل مشخص کنید، می‌توانید راحت‌تر ریمل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ریمل را بر اساس کارکرد انتخاب کنید

ریمل‌ها بر اساس کارکرد یا عملکردشان به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه درباره‌ی آن‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم:

1. ریمل های بلند کننده

این ریمل‌ها همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، طول مژه‌های شما را بیشتر کرده و آن‌ها را از اندازه‌ای که دارند، بلندتر می‌کنند. اگر شما مژه‌های کوتاهی دارید و می‌خواهید آن‌ها بلندتر به نظر برسند، باید از این نوع ریمل استفاده کنید. حتی اگر مژه‌های شما به طور طبیعی بلند است و شما می‌خواهید آن‌ها را بلندتر کنید، ریمل‌های بلند کننده می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

کدام ریمل برای مژه های شما مناسب است؟

پیشنهاد ما برای این نوع ریمل، ریمل بلندکننده و حالت‌دهنده لش سنسیشنال میبلین است. این ریمل با بافت سبک و رنگدانه مشکی فوق‌العاده خود به خوبی مژه‌ها را پوشش داده و از به هم چسبیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول حجم دهنده و بلند کننده مژه بوده و جلوه‌ای مانند مژه مصنوعی به چشم‌ها می‌بخشد. شما می‌توانید برای خرید ریمل میبلین به فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه کنید.

2. ریمل های ضخیم کننده

چنانچه مژه‌های شما نازک هستند، این نوع ریمل می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای شما باشد. یک ریمل ضخیم‌کننده‌ی خوب می‌تواند به شما کمک کند که مژه‌های شما ضخیم‌تر و پرتر از قبل به نظر برسد. کارکرد این نوع ریمل شباهت زیادی به ریمل حجم‌دهنده دارد؛ با این وجود این دو ریمل تفاوت‌هایی با هم دارند که در ادامه درباره‌ی آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

پیشنهاد ما به شما در این باره ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده ی لورال است. این ریمل دارای اپلیکاتور هایی است که مژه ها را از پایین بالا می پوشاند و در زمانی بسیارکوتاه مژه ها را پرپشت و فرم دار می کند تا جلوه‌ای کامل و تماشایی به چشمان شما بدهد. این محصول برای کسانی که چشم هایشان حساس است یا از لنز استفاده می‌کنند نیز مناسب است. برای خرید ریمل لورال اصل با بهترین کیفیت و قیمت به سایت موتن رو سر بزنید.

3. ریمل های فرکننده

اگر شما هم مژه‌های بسیار صافی دارید، بهتر است برای بهتر نشان دادن‌شان، آن‌ها را فر کنید. این ریمل‌ها که معمولا یک برس با سر منحنی دارید، بهترین انتخاب برای حالت دادن و فر کردن مژه‌ها هستند.

کدام ریمل برای مژه های شما مناسب است؟

استفاده از یک فرمژه نیز می‌توانید در کنار ریمل فرکننده، جلوه‌ی بهتری به مژه‌های صاف ببخشد. برای داشتن نتیجه‌ی بهتر توصیه می‌کنیم قبل از ریمل از فرمژه استفاده کنید؛ چرا که استفاده از فرمژه پس از ریمل زدن، احتمال ضعیف کردن مژه‌ها و آسیب زدن به آن‌ها را بیشتر می‌کند.

اگر نمی‌خواهید به هر دلیلی از فرمژه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم برس ریمل را برای 5 الی 10 ثانیه روی مژه نگاه دارید. این کار به شما کمک می‌کند تا در نهایت مژه‌هایی حالت دار و فر داشته باشید.

4. ریمل های حجم دهنده

هر ریملی که بتواند تمام عملکردهای بالا یعنی بلند کردن، ضخیم کردن و فر کردن را برای مژه‌های شما فراهم کند، یک ریمل حجم دهنده به حساب می‌آید. معمولا برس‌های انواع ریمل حجم‌دهنده دارای مویچه‌های بیشتر و ضخیم‌تر است.

پیشنهاد ما به شما برای این نوع ریمل، ریمل حجم دهنده‌ی لانکوم مدل Grandiose Extreme است. این ریمل بی‌نظیر اپلیکاتوری منحصر به فرد دارای دو نوع موی بلند و کوتاه دارد و فاقد پارابن، سوفات و فتالات است و به دلیل ماندگاری بالایی که دارد هیچگونه آسیبی به مژه های شما وارد نمی کند. فرچه این ریمل به قدری ماهرانه طراحی و ساخته شده که سر آن حتی کوچک ترین مژه ها را پوشش و حالت می دهد، این ریمل با فرچه عالی خود به مقدار مورد نیاز از مواد را برداشته و و مانع از چسبندگی مژه ها به هم می شود. شما می‌توانید ریمل لانکوم اصل را از فروشگاه اینترنتی موتن رو خریداری کنید.

کدام ریمل برای مژه های شما مناسب است؟

سخن آخر

انتخاب ریمل مناسب با توجه به برندهای متعدد موجود در بازار کار دشواری است و اگر ما قبل از خرید یک ریمل، انتظارات‌مان را از آن مشخص کنیم، می‌توانیم راحت‌تر و سریع‌تر ریمل مدنظر خود را پیدا کرده و خریداری کنیم. ما در این مطلب تلاش کردیم تا بر اساس نوع مژه‌ی افراد چهار دسته ریمل یعنی ریمل‌های بلند کننده، ریمل‌های ضخیم کننده، ریمل‌های فرکننده و ریمل‌های حجم دهنده را به شما معرفی کنیم.

علاوه بر موارد گفته شده، یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید ریمل باید به آن توجه کنیم، شکل برس ریمل است. برای مثال اگر به دنبال داشتن مژه‌های بلند هستید انواع ریمل بلندکننده مژه با برس نازک مناسب خواسته شماست و اگر مژه‌های بلندی دارید و تنها به دنبال پرپشت وحجیم نشان دادن آن هستید، انواع ریمل با برس‌های ضخیم بهترین گزینه است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها