رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584985

همسر زلنسکی: جنگ خانواده ما را از هم جدا کرد

ساعت24-اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای تلویزیونی که با حضور در کنار شوهرش انجام داد به صحبت درباره تجربه‌های این خانواده طی حمله روسیه به این کشور پرداخته و گفت: خانواده ما مانند سایر خانواده‌های اوکراینی از هم پاشیده شد.

html>

به گزارش پایگاه هیل، اولنا زلنسکا، بانوی اول اوکراین در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی آی.سی.تی.وی درباره ولودیمیر زلنسکی که به عنوان یک رئیس جمهور زمان جنگ کشورش را رهبر کرده، بیان داشت: او در محل کارش زندگی می‌کند. ما به مدت دو ماه و نیم اصلاً او را ندیدیم.

او افزود که قدر این مصاحبه را به عنوان زمانی که میتواند کنار همسرش صرف کند، میداند.

اولنا زلنسکا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ "اساسا شوهرش را از او گرفته است" گفت، "هیچ چیز شوهر من را از من نمیگیرد حتی جنگ."

در ابتدای این حمله، زلنسکی و خانواده‌اش به رغم اینکه می‌دانستند او و خانواده‌اش از اهداف اصلی مسکو هستند، در اوکراین ماندند.

زلنسکا اولین حضور عمومی خود را از زمان آغاز حمله روسیه به کشورش در اوایل ماه جاری در ضمن دیدار با جیل بایدن، بانوی اول آمریکا انجام داد اما قبل از آن از طریق انتشار پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی از کشورش حمایت کرده بود.

زلنسکا قبلاً در مصاحبه‌ای که از طریق ایمیل با نشریه ووگ انجام داده بود، توضیح داده بود زمان شروع حمله چه وضعیتی را تجربه کرده است.

او گفت: نمی‌گویم هراس وجود داشت. شاید سردرگمی. این که میپرسیدیم با بچه‌ها چه کنیم؟ او (زلنسکی) گفت، صبر کن، به شما اطلاع می‌دهم. در هر صورت، اقلام ضروری و اسناد را جمع کنید. و او از خانه خارج شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها