رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585346

اسکوچیچ متهم ردیف اول رسوایی کانادا!

ساعت24- بازی با کانادا اولین به میزبانی ونکوور و این تاریخ زمانی اولین بار توسط داراگان اسکوچیچ کلید خورده است!

html>

درحالی اسکوچیچ در مقام شاکی از لغو بازی ایران و کانادا انتقاد کرده است که برنامه ریزی برای این بازی به پیشنهاد او و معرفی ایجنتی آفریقایی به نام جو کانگا استارت خورده است.

ایجنتی که در فوتبال آفریقا با محرومیت های سنگینی روبرو شده اما امسال بازار پر رونقی در فوتبال ایران داشته است و رودی ژستد بازیکن گرانقیمت و پرهزینه استقلال را به تهران آورده است. او در پیشنهاد اولیه خود سه بازی دوستانه را برای تیم ملی ایران برنامه ریزی کرده بود و اردوی ۱۵ روزه ایران در کانادا قرار بود بدون مبلغی برگزار شود.

اما پس از استارت کار از شروع روند مذاکرات ، پیش از عقد قرارداد، کانگا از این پروسه حذف شده و کمیته بین الملل فدراسیون از طریق کانال های دیگری با کانادا به توافق می رسد و قرار به پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به ایران می شود.

با این خلف وعده کانگا دو بازی بعدی تیم ملی را هماهنگ نمی کند و اینگونه فرصت بازی برای اردوی ۱۷ روزه تیم ملی به یک تک بازی تقلیل می یابد که این شروع دلخوری اسکوچیچ و اختلاف نظر او با فدراسیونی ها بوده است! البته تا اینجا همه چیز بر اساس حالت برگزاری بازی بوده و هنوز جنجال های سیاسی به راه نیفتاده بوده که طرفین بر سر نوع هماهنگی برگزاری مسابقه با یکدیگر به اختلاف خورده بودند!

اما بازی دوستانه کانادا در این شرایط حساس و در خاک کانادا که تبعات بسیاری به همراه داشت ، نکته ای بود که از ابتدا به میرشاد ماجدی و تک تک اعضای تصمیم گیر بدراسیون اعلام شدهو در جریانش بودند ولی انگار هیجان سفر به کانادا یا منافع حاصل از این بازی برای این تصمیم سازان بیش از آسیبی بوده که اینگونه مهمترین فرصت آماده سازی تیم ملی پیش از جام جهانی را از تیم ملی گرفته و حالا ما تنها تیم حاضر در جام جهانی هستیم که در این روزهای طولانی فیفا حریفی برای بازی نداریم!

درحالی که پیشتر قرار بود تیم ملی به قطر برود و همین جا سه بازی دوستانه داشته باشد و بازی با کانادا برای مهرماه برنامه ریزی شود اما وقتی بازی کانادا با این شرایط توسط شخص اسکوچیچ پیشنهاد شد ، بازی با نیوزیلند هم برای یک سفر طولانی نشدنی و همین بازی پر دردسر لغو شد تا در نهایت چنین رسوایی بزرگی رخ دهد!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها