رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585362

تولید صنعتی ژاپن سقوط کرد!

ساعت24-تولید صنعتی کارخانه ژاپن در ماه آوریل برای اولین‌بار در ۳ ماه گذشته درپی قرنطینه چین سقوط کرد.

html>

تولید کارخانه ژاپن احتمالا در ماه آوریل برای اولین بار در سه ماه گذشته کاهش یافت زیرا برخی تولیدکنندگان از قرنطینه سخت کووید-۱۹ در شانگهای و سایر مراکز صنعتی در چین ضربه خوردند.

بر اساس پیش‌بینی در نظرسنجی از ۱۸ اقتصاددان، تولید صنعتی ژاپن احتمالا در آوریل ۰.۲ درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافته و این اولین کاهش از ژانویه و پس از افزایش ۰.۳ درصدی در ماه مارس است.

اقتصاددانان سهام شرکت خدمات مالی و بانکداری نیکو اظهار کردند: صادرات به دلیل قرنطینه چین که احتمالا بر تولید (ژاپن) و به‌ویژه در بخش‌های عمومی و ماشین‌آلات الکتریکی که صادرات بیشتری به چین دارند، تاثیر گذاشته است.

بر اساس گزارش رویترز، خودروسازان از جمله تویوتا موتور و مزدا موتور نیز به دلیل محدودیت‌های سختگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در چین مجبور به کاهش برنامه‌های تولید داخلی خود شده‌اند.

به گفته تحلیلگران، تاثیر کنترل‌های چینی ضد کووید، نگرانی منفی دیگری را برای تولیدکنندگان ژاپنی در تابستان امسال ایجاد می‌کند و به تنگناهای عرضه موجود و افزایش هزینه‌های مواد خام می‌افزاید.

بر اساس این نظرسنجی، نرخ بیکاری ژاپن در آوریل ۲.۶ درصد ثابت بود، در حالی که نسبت شغل به متقاضیان احتمالا ۰.۰۱ به ۱.۲۳ افزایش یافت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها